НАЙ-НОВИ
Леонардо Ди Каприо прегря от жегата...
Леонардо Ди Каприо, на 50 години, беше звездната...
Бекъмовите синове се сдраха съвсем
Ромео Бекъм (22 г.) реагира остро, след като брат му...
Ел Би Булгарикум с отличие за маркетинг от Годишните награди на b2b Media
11.07.2025 12:55 | Видян 135 пъти

„Ел Би Булгарикум“ беше отличена за успешен маркетинг по време на Годишните награди на b2b Media. Маркетинг мениджърът на компанията Анелия Джаркълова получи приз в категорията „Иновативен маркетинг и ПР“ за проекта „Клиент на фокус – обратна връзка от ново поколение“. Той се базира на въвеждането на AI генерирана система за оценка на потребителя в реално време, придружена от анализ на клиентското поведение и профил.
„С този проект показахме, че 60-годишна компания може да чуе гласа на всеки клиент, да разбере езика на Gen Z и да заговори на него – нещо, което не е нито лесно, нито обичайно за едно държавно предприятие. Иновацията е в трансформацията и е наша истинска революция, с която сме горди“, каза г-жа Джаркълова при приемането на наградата.
Тя използва случая, за да благодари на партньорите от kazva.bg за съдействието при реализирането на платформата. Маркетинг мениджърът на „Ел Би Булгарикум“ изказа благодарности и на организаторите за отличието, както и на ръководството на Ел Би за подкрепата и възможността да реализира идеите си.
„Ел Би Булгарикум“ е компанията, която занесе киселото мляко в Япония и чиито продукти всички познаваме“, коментираха организаторите при връчването на отличието. Някои от наградените призоваха от сцената да се купува българското, посочвайки за пример Ел Би, а други потърсиха контакт, който може да прерасне в трайно партньорство.
Годишните награди на b2b Media се провеждат за 11 път. На церемонията по обявяване на победителите присъстваха представители на десетки фирми, развили успешни бизнес проекти в различни сфери през изминалата година.


коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !