Дейли мейл: Гейслухове зад шамара към...

Водещият британски таблоид Дейли мейл, който има и...

Посрещаме лято 2025 с новата песен на...

За да посрещнем лятото с музиката, която му отива и...

А. Джоли в Brunello Cucinelli отсрами италианската мода на най-неуспешния й Кан, доминиран от Dior

отпечатай новината

27.05.2025 11:17 | Видян 212 пъти

А. Джоли в Brunello Cucinelli отсрами италианската мода на най-неуспешния й Кан, доминиран от Dior

А. Джоли в Brunello Cucinelli отсрами италианската мода на най-неуспешния й Кан, доминиран от Dior и Balenciaga

Със своите над 40 червени килима само пред голямата зала на Двореца на фестивалите и още толкова на отделни светски и кино-събития, Кан е най-големият и най-сниманият моден подиум в света. Всеки ден има премиери от 16, от 19 и от 22 или 22:30 часа, а понякога - почти на всяка от 12-те дати, също така от 0 или 0:30. И десетки звезди пъплят по пътеката от Кроазет до прословутите стъпала пред Гранд аудиториум.

Фестивалът е и най-жестоката арена за надпревара на модните брандове, която категорично сочи кой върви нагоре, а кой - надолу. Битките са много - между двете големи групи, притежатели на марки - и двете френски - LVMH и Kering, между отделните модни централи, между френската и италианската мода. За обличането на всяка звезда - малка и голяма, американски, европейска, азиатска, инфлуенсърска, кино, моделска, бизнес, светска пада жесток бой между марките и усилена подготовка по 3-4 часа.

Освен, че този панаир на суетата дава идея за тенденциите при официалните облекла за година напред - до следващия май, той създава представа кой къде се намира в бранша.

Тази година отчетливо се открои сривът на италианската мода. В групата Kering на съпруга - милиардер на Салма Хайек, вместо обичайния флагман Gucci, който е в явна криза не само като продажби и печалби. Понеже концернът притежава немалко супер брандове, тази година честта му беше спасена от Balenciaga, която обаче е френска марка.

Обичайният фаворит Армани изпусна всички влакове и вече не облича всяка втора или всяка трета звезда на червения килим. Толкова силните в други години Долче и Габана също не са предпочитани от знаменитостите и техните стилисти, които водят преговорите кой точно ще облича звездите на червения килим.

Италианците все пак извадиха голям късмет, че в своята вечер, когато мина по най-известната мека пътека в света и взе наградата на Chopard, най-харесваната холивудска дива Анджелина Джоли избра Bunello Cucinelli и този бранд отсрами националната модна чест. Каквато и да е била цената за този продъкт плейсмънт, си е заслужавала. Защото красавицата изглеждаше по-зашеметяващо от всякога на своите вече 50 години.

Dior определено се наложи като най-носената марка на червения килим и от дамите, и от господата. От многото звезди, облечени от нея обаче върховен момент беше появата в светлината на прожекторите на Натали Портман в бална рокля в ретростил в черно и сребристо от линията висша мода на легендарната модна къща, флагманска за групата LVMH на най-богатия човек в Европа Бернар Арно.

Накрая, специално внимание и към независимите брандове, които заемат малко по малко от мястото на мощните централи. Специално внимание заслужава подходът на Оскар де ла Рента - модна къща, притежавана от фамилията на отишлия си преди 11 г. дизайнер. Американската фирма избра знакова американска звезда и канска, а и всеобща френска любимка, за да присъства осезаемо в големия парад на стила.

На своите 87 години - официално с 1 повече от Лили Иванова, а неофициално 2 по-малко, тя със сигурност би предизвикала неудобство с перфектния си външен вид у нашата естрадна примадона, която - ако нямаше този силен характер - сигурно щеше да заплаче тихо в ъгъла.

Не пропускайте и нашия материал за канските жертви на модата - удивителни и сензационно облечени създания от всякаква възраст, пол и занятие.

Борис Ангелов, Кан

Специален пратеник на 19 минути

автор: СЛАВА

Етикети: , , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !