НАЙ-НОВИ
Френският дизайнер Антонин Трон става...
Френският дизайнер и основател на модния бранд Atlein,...
Lionsgate пусна първия трейлър на...
Lionsgate представи първия трейлър на „Майкъл“ –...
Blue Warrior Whisky с първа реклама в национален ефир
18.09.2025 09:01 | Видян 310 пъти | Гласували 1
Пазарът на уиски – все по-динамичен, потребителите – по-взискателни
През последните години българският пазар на уиски бележи динамично развитие и устойчив растеж. Профилът на уиски любителя в България също се променя: основните потребители са във възрастовата категория 30–50, от големите градове, които търсят не просто напитка, а преживяване. Те се интересуват в много голяма степен от начина на производство, рецепта и философия зад марката. Уиски все по-често се свързва с личен стил и социален статус, което обяснява и нарастващия интерес към продукти със силна идентичност и емоционално послание.
На този фон излиза първата телевизионна реклама на един от най-новите брандове на уиски пазара - BlueWarriorWhisky. Кампанията вече е в ефира на водещите национални канали с послание: „BlueWarrior – знак за качество“. Креативната идея е на Avas България, a реализацията – Разказ Студио.
Философията на марката е въплътена в образа на „воина на занаята“ – символ на отдаденост, прецизност и търпение, които стоят зад всяка бутилка. Мечът и числото седем са знаци, че качеството не е случайност, а резултат от майсторство и време.
BlueWarrior е създаден по рецепта №7 от подбрани зърнени дестилати, отлежали три години в дъбови бъчви. Характерният кехлибарен цвят, деликатно опушеният аромат и меките ванилови нотки – така го описват професионалните дегустатори.
svejo.net
facebook.com
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай

Няма коментари към тази новина !

