Камелия с второ дете на 54 г., името...

Камелия сподели щастливата новина, като публикува кадър...

Само в Slava.bg: Симона Загорова...

Симона Загорова, дъщерята на Глория, бе забелязана с...

Blue Warrior Whisky с първа реклама в национален ефир

отпечатай новината

18.09.2025 09:01 | Видян 212 пъти | Гласували 1

Blue Warrior Whisky с първа реклама в национален ефир

Пазарът на уиски – все по-динамичен, потребителите – по-взискателни

През последните години българският пазар на уиски бележи динамично развитие и устойчив растеж. Профилът на уиски любителя в България също се променя: основните потребители са във възрастовата категория 30–50, от големите градове, които търсят не просто напитка, а преживяване. Те се интересуват в много голяма степен от начина на производство, рецепта и философия зад марката. Уиски все по-често се свързва с личен стил и социален статус, което обяснява и нарастващия интерес към продукти със силна идентичност и емоционално послание.

На този фон излиза първата телевизионна реклама на един от най-новите брандове на уиски пазара - BlueWarriorWhisky. Кампанията вече е в ефира на водещите национални канали с послание: BlueWarrior – знак за качество“. Креативната идея е на Avas България, a реализацията – Разказ Студио.

Философията на марката е въплътена в образа на „воина на занаята“ – символ на отдаденост, прецизност и търпение, които стоят зад всяка бутилка. Мечът и числото седем са знаци, че качеството не е случайност, а резултат от майсторство и време.

BlueWarrior е създаден по рецепта №7 от подбрани зърнени дестилати, отлежали три години в дъбови бъчви. Характерният кехлибарен цвят, деликатно опушеният аромат и меките ванилови нотки – така го описват професионалните дегустатори.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , , , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !