НАЙ-НОВИ
Супермоделът Паулина Поризкова, на...
Паулина Поризкова гордо показва фигурата си — без...
Драгана Миркович ожени сина си на...
Сърцата на феновете на балканската звезда Драгана...
Бионсе чупи рекорд: „Cowboy Carter Tour“ с $407,6 млн. приходи и 1,6 млн. продадени билета
29.07.2025 11:16 | Видян 183 пъти

Бионсе приключи световното си турне Cowboy Carter и го превърна в част от музикалната история.
След последните два концерта на 25 и 26 юли в Лас Вегас, според Billboard, турнето официално е най-печелившото кънтри турне в историята, с приходи от 407,6 милиона долара и 1,6 милиона продадени билета.
Така Cowboy Carter Tour заема място до Renaissance World Tour (2023), което постави рекорд в R&B жанра с 579,8 милиона долара.
Бионсе разширява и други два рекорда – остава най-печелившият чернокож артист и най-печелившият R&B артист на всички времена, като става и първата жена и първият американски изпълнител с две различни турнета, всяко надхвърлило 400 милиона долара.
Тя счупи над 30 рекорда на стадиони в Северна Америка, Великобритания и Европа, включително на емблематични места като SoFi Stadium (Лос Анджелис), MetLife Stadium (Ню Джърси), Tottenham Hotspur Stadium (Лондон), Stade de France (Париж) и други.
Cowboy Carter Tour – в цифри
Според Live Nation турнето включва:
Почти 3-часов спектакъл с 42 песни от целия ѝ каталог;
3 летящи сценични елемента – златен механичен кон, червена подкова и кабриолет lowrider;
Специална сценична конструкция със звездна форма, роботи, пиротехника и футуристично осветление, превръщащо арените в модерно родео;
Гост-участия на Jay-Z, Майли Сайръс, Тина Ноулс, Shaboozey, The Mayyas и Destiny’s Child;
Модна концепция от над 25 дизайнери, съчетаваща уестърн естетика и авангард;
Имена като Anrealage, Balmain, Burberry, Calvin Klein, Coperni, Diesel, Dolce & Gabbana, Ferragamo, Ferrari, Gucci, Loewe, Moschino, Mugler, Off-White, Ralph Lauren, Roberto Cavalli, Sacai, Schiaparelli, Stella McCartney, TELFAR, Versace, Vivienne Westwood и др.;
Екип от водещи стилисти: Shiona Turini, Karen Langley, Ty Hunter, Timothy White;
Грим: Rokael Lizama; коса: Neal Farinah за марката Cécred на Бионсе;
Екип от над 350 души – музиканти, танцьори, техници, видеографи, фотографи и двете ѝ дъщери Blue Ivy и Rumi Carter.
Социален ефект и фенове
1,5 милиона зрители на живо;
64 фенове бяха короновани като “Rodeo Royalty“ заради креативни тур аутфити;
32 напълно разпродадени стадиона в Северна Америка, Великобритания и Европа;
Над 30 стадионни рекорда;
Благотворителната инициатива BeyGOOD инвестира над 3 милиона долара в местни общности, включително помощ за пострадалите от горските пожари в района на Лос Анджелис.


коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !