НАЙ-НОВИ
Мария Илиева свали 40 килограма –...
Мария Илиева разкри, че след раждането на дъщеря си...
Лора Караджова стана майка за трети...
Певицата Лора Караджова посрещна третото си дете –...
Jaguar разкри ново лого и брандинг за свръхлуксозни електрически автомобили
23.11.2024 08:00 | Видян 806 пъти
Само няколко седмици остават до представянето на концепция, която ще постави началото на нова ера за марката, изцяло фокусирана върху електрически автомобили с цени, много по-високи от тези на настоящата гама.
В навечерието на разкриването Jaguar даде представа за новата марка, с която планира да определи бъдещата си гама. Тя предполага по-млад, по-модерен целеви клиент, много различен от традиционните клиенти на Jaguar, които може би са израснали, възхищавайки се на E-Types, XK и XJ.
Като се има предвид, че през 2023 г. автомобилният производител е продал само 64 241 автомобила в световен мащаб, скъсването със старото и опитът за нещо ново може да се окаже нелоша стратегия.

Във вторник Jaguar разкри три отделни марки на устройствата, като една от тях е нова интерпретация на емблематичното лого на Leaper. Има и ново лого с двойно J, както и шрифт „Jaguar“, при който по неясни причини само G изглежда като главна буква.

Jaguar също така спомена модните думи „Fearless“ (безстрашен), „Exuberant“ (буен) и „Compelling“ (завладяващ), както и известната сентенция на основателя на компанията Уилям Лион „Copy nothing“ (не копирайте нищо), което може би подсказва за по-смели дизайни на марката.
Известно е, че Jaguar работи върху гама от три автомобила. Очаква се първият модел да бъде елегантен гранд турър с четири врати. Миналата седмица Jaguar разкри снимки на силно замаскиран прототип. Другите модели се очаква да бъдат голям SUV и голям седан.

Източник: www.motorauthority.com
svejo.net
facebook.com
свързани новини
Следващото поколение на Mercedes S-класа, планирано с газ и електричество
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай

Няма коментари към тази новина !
