НАЙ-НОВИ
Терзиев излъга и за почистен днес...
Бившият общински съветник от партията на Татяна Дончева...
Само след месец: Ремонт на ремонта на...
70-те метра от ул. Княз Борис в сърцето на София, баш на...
Над 35 хиляди станаха част от магията на коледното градче на Coca-Cola
28.12.2023 17:40 | Видян 912 пъти
 
            Националният тур на коледния камион и градче на Coca-Cola премина през Пловдив, Стара Загора, Бургас, Варна, Велико
Търново,  Враца, Благоевград, София и Перник. Така, голяма част от посетителите  доказаха силата на доброто, като се включиха в работилницата на Дядо  Коледа, където сами изработиха играчка и дариха сума по свой избор на  Сдружение „Плюшено мече“. Благодарение на техния жест, както и на  традиционното дарение, което Coca-Cola прави вече за пета година, в  помощ на менторската програма на организацията „Скритите таланти на  България“, ще бъдат дарени общо 44 385 лв. Във всеки град, за да бъде  още по-емоционално преживяването, беше инсталирана и дигитална елха,  която изобрази над 7000 снимки, направени от посетителите. Не на  последно място, под призива #СподелямеДоброто, повече от 7500 души се  включиха в мисията да изненадат непознат от друг град, като написаха  писмо с коледни пожелания. 
На място във всеки град бе поставена и  жълтата инсталация „Шишеяд“, благодарение на която бяха рециклирани над  85% от раздадените продукти. Тя има за цел да реализира събития  #БезОтпадъци, като част от ангажимента на Coca-Cola в световен мащаб да  рециклира еквивалента на всяка своя продадена PET опаковка или кен до  2030 г.
За поредна година Coca-Cola продължава да насочва усилия към това да обединява семейства, близки и приятели да изживеят заедно една изпълнена с добро Коледа. Тази година компанията напомня на хората колко е важно да бъдат по-добри един към друг и да правят жестове на добро към околните, вдъхновявайки ги да споделят доброто всеки ден, със или без повод - с добра дума, малък подарък, благородна постъпка или неочакван комплимент. Чрез коледната си кампания Coca-Cola помогна на хората да разкрият своя вътрешен Дядо Коледа, защото Един Дядо Коледа не стига. В посланието на тазгодишната кампания се припознават и редица известни личности, сред които Поли Генова, Дара Екимова, Ники Кънчев и Луиза Григорова, изявени с ангажираност към социално отговорни теми и свързаност с каузи, които помагат на хората в нужда.
 svejo.net
                    svejo.net 
                 facebook.com
 facebook.com
            коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай  
Няма коментари към тази новина !


 
		 
             
             
				 
				 
					 
					 
					 
					