Изненадващо предателство изпрати...

Фермерът Кристиан и бизнесменът Ивайло от Безименните са...

Тарантино връща „Kill Bill“ в пълната...

Lionsgate пусна трейлър за предстоящата кинопремиера на...

Най-голямата PR агенция APRA Porter Novelli отчита 40% ръст в годишния си оборот

отпечатай новината

16.12.2019 15:51 | Видян 836 пъти

Най-голямата PR агенция APRA Porter Novelli отчита 40% ръст в годишния си оборот

40% ръст в оборота си от 2018 г. спрямо 2017 г. отбелязва PR агенцията APRA Porter Novelli. Подобен ръст е безпрецедентен при топ 3 на PR агенциите в България в последните години и осигурява на компанията лидерска позиция в бранша.  

“Постоянно растем като екип, обем работа и оборот и тази тенденция е актуална и към момента. През 2018 г. прогнозирахме двуцифрен ръст в оборота си за 2019 г. и данните ни не само потвърждават очакванията ни за настоящата година, но и ни дават основание за още по-смели прогнози за следващата. Зад този успех стоят работата на екипа и доверието на клиентите – с част от тези хора работим от самото създаване на компанията и бих искал да им благодаря”, заяви основателят и генерален мениджър на агенцията Томислав Цолов.  
APRA Porter Novelli е една от първите комуникационни агенции в България. Основана е през 1994 г. и днес е единствената българска агенция, която успява успешно да разширява и поддържа бизнес операции в 7 страни в региона.

Сред ключовите клиенти на агенцията са Nestle и Coca-Cola, с които компанията работи от близо 20 години, а новите партньорства включват А1, Kaufland и Bridgestone.

Привличането и развитието на таланти е в основата на APRA PN Academy - образователният център на агенцията, сертифициран от Министерството на образованието и науката. Освен това, като бенефициент по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, агенцията активно допринася за създаването на работни места за десетки млади професионалисти.

APRA Porter Novelli е сред основателите на Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА) и от самото ѝ създаване екипът на агенцията работи за етичен и социално отговорен PR бизнес в страната и региона.
Компанията стои в основата и на Института за риск мениджмънт и кризисни комуникации (ИРМКК) - неправителствена организация, чиято основна цел е анализ и превенция на риска, както и управлението на различни комуникационни кризи от регионален и глобален характер. ИРМКК обединява опитни независими експерти от различни сфери на бизнеса, образованието и политиката.

автор: СЛАВА

Етикети: , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !