Катето Евро: Венета Райкова е...

Останалата без работа Катерина Евро не се сдържа и скочи...

Кейт Мидълтън е слаба и болна

В началото на месеца херцогинята на Кеймбридж съобщи...

Петиция срещу Фънки

отпечатай новината

04.03.2008 17:25 | Видян 19226 пъти | Коментари 332 | Гласували 84

Петиция срещу Фънки

В редакцията получихме следното писмо.

Здравейте, сп."Слава" !

Пиша Ви, за да изпратя петиция, свързана с наскоро стартиралия музикален формат \"Music Idol\". Искам да изкажа възмущението и ненавистта си към \"член\" от журито, Димитър Ковачев, т.н. Фънки !

Тук ще копирам извадката от петицията. Това са малка част от хората, които са подкрепили петицията ! И моля ,не затваряйте очите си, отразете ни и докажете, че уважавате читателите си ! За връзка : 0886340096

Здравейте на всички възмутени, огорчени и обидени от грубото и арогантно държание на Димитър Ковачев ,т.н. Фънки ! Реших да се заема с инциативата да направим петиция ,иразяваща възмущението ни към въпросния член от журито ! Мисля ,че един \"компетентен\" член на журито на формата от ранга на \"Мюзик Айдъл\" е невъзможно ,почертавам невъзможно да бъде толкова арогантен и груб с участниците .Подобни изрази от типа : \"ревеш като магаре\" ,\"песента я изпя катастрофално идиотски\" ,\"гласът ти сякаш излиза от кокоши задник\" ,\"бегай да сваляш малко кила и догодина пак ела\" ,\"облякли сте се все едно отивате да си купите закуска\" и прочие са неприсъщи и недопустими за човек ,който заема място в журито на \"Мюзик Айдъл\" ! Безкрайно сме възмутени от държанието на Димитър Ковачев ! Искаме да се спре това грубо отношение към кандидатите ! Човек ,поне от обща култура би казал \"НЕ\" и дотам .Не е нужно толкова грубо отношение ! Призовавам всички ви ,да напишете имената и града ,в който живеят ! Ще изпратя писмо до : \"24 часа\" \"БТВ\" \"Монитор\" \"Слава\" \"Хай Клуб\" \"Блясък\" и др. Кирил Мънев ,Бургас Имената,които са подкрепили досега инициативата : Иван Стратиев ,Русе Николина Манолова ,Добрич Теодора Тодева ,Бургас Вилияна Гущерова ,Несебър Неделина Кирова ,Бургас Гергана Жалкова ,Русе Георги Манев ,Симитли Николай Садов ,Варна Николета Панева ,Варна Дилян Николов ,Ямбол Емилия Кацарова ,Бургас Алекси Илиянов ,Бургас Драгомир Казаков ,Петрич Алеко Касъмов ,Ямбол Атанас Станков ,Бургас Елена Димитракова ,Пловдив Емине Хасан ,Хасково Ивана Стоянова ,Димитровград Анелия Тодорова ,Варна Ангел Петров ,Дупница Борислав Тонев ,Русе Биляна Дюлгерова ,Созопол Вероника Тузманова ,Харманли Живка Колева ,Кресна Бойчо Янев ,Ямбол Яна Георгиева ,Русе Галина Николова ,София Диана Апостолова ,София Фанка Нурула ,Хасково Камелия Тодорова ,Русе Камелия Дочева ,София Христо Петков ,София Иван Шапков ,Русе Калина Анастасова ,Добрич Юлияна Никоалева ,Бургас Стефка Райкова ,София Полина Янева ,Бургас Славена Димитрова ,София Стелиана Иванова ,София Кирил Мънев ,Бургас Александър Димитров,София Юлиян Беловски ,София Камелия Стойкова ,София Росица Русева ,Шумен Евгени Георгиев ,Плевен Георги Колев ,Варна Станка Никлева ,Поморие Диана Николова ,София Ивелин Илиев ,Русе Мария Иванова ,София Лилия Велинова ,София Милена Узунова ,София Румяна Коларова ,София София Мадова ,София Боряна Цанова ,София Мариана Гопи ,Мадрид Елиян Стоянов ,Бургас Негослав Събев ,Трявна Мариана Драгнева ,Варна Борислав Янчев ,Пловдив Станислав Гълъбов ,София Даниела Кръстве ,Добрич Мирослава Лазарова ,Бургас Димитър Николов ,Бургас Ирена Махмуд ,София Стефан Куцаров ,Сливен Силвия Куцарова ,Сливен Красимир Коев ,Варна Радостина Дойчева ,Стара Загора Росица Георгиева ,Червен бряг Ваня Георгиева ,Червен бряг Цвета Георгиева ,Червен бряг Димо Димов ,Палма де Майорка Елена Янкова ,София Десислава Димитрова ,Шумен Красимира Янкова ,Карайсен Таня Петрова ,Карайсен Радостина Генчева ,София Камелия Стойкова ,София Николай Савов ,Бургас Петър Христов ,София Вяра Димитрова ,Казанлък Мария Ганчева ,Бургас Гинка Герчева ,София Петър Герчев ,София Деница Герчева ,София Цветелина Добева ,Шумен Арсен Лекова ,Добрич Диана Елмазова ,Стара Загора Димитър Елмазов ,Стара Загора Димитър Киров ,Бургас Димитър Николов ,Плевен Станка Полева ,Плевен Стоян Полев ,Плевен Димка Полева ,Плевен Камелия Кацарска ,Стара Загора Цветелин Салутски ,Пловдив Борислав Симеонов ,София Никола Иванов ,Поморие Жельо Ибизов ,Плевен Атанас Атанасов ,Сливен Таня Лечева ,Обзор Георги Лечев ,Обзор Стоян Лечев ,Обзор Жана Лечева ,Обзор Анастасия Пападопулу ,Кипър Катя Еринов ,Сливен Борислава Василева ,Смолян Георги Георгиев ,Смолян Албена Жекова ,Силистра Анна-Мария Дюлгерова ,Силистра Яна Желева ,Пловдив Галина Желязкова ,Пловдив Галин Тодоров ,Пловдив Галин Мезов ,София Николай Маринов ,Бургас Михаил Маринов ,Бургас Илияна Ор-Камун ,Дубай Полина Минева ,Силистра Ибрям Хюсеин ,Харманли Мирослав Хюсеин ,Харманли Ангел Богданов ,Симитли Марин Богданов ,Симитли Ангелина Богданов ,Симитли Людмила Сачарова ,Бургас Драгомира Галинова ,Бургас Симеон Панайотов ,Смолян Любка Аврионова, Гоце Делчев Георги Аврионова, Гоце Делчев Теодора Иванова ,София Георги Агов ,Перущица Павлина Казларова ,Приморско Николай Бояджиев ,Казанлък Ангел Асенов ,Стара Загора Слави Маргаров ,Пещера Марин Ганчев ,София Ваня Плачкова ,Пловдив Антония Илиева ,Бургас Калин Илиев ,Бургас Михаил Янев ,Смолян Драгомир Галинов ,Силистра Рабие Мимет ,Харманли Райна Апостолова ,Бургас Самуил Орешков ,Нова Загора Лилияна Андонова ,Айтос Теодора Здравкова ,Бургас Петя Едрева ,Варна Ирина Петрова ,Варна Гергана Маринова ,Бургас Нелина Флоридова ,Петрич Катерина Делчева ,Малко Търново Георги Ангелов ,Кресна Георгина Пехливанова ,Бургас Марияна Зехирева ,Пловдив Катя Мицова ,Плевен Миреслава Кузманова ,Плевен Пенко Узунов ,Бургас Еленко Дивчев ,Плевен Сеня Йовчева ,Плевен Таня Йовчева ,Плевен Дмитрий Йовчев ,Плевен Димитър Златев ,Бургас Михаил Тодоров ,София Таня Динева ,София Тонка Божинова ,Бургас Пенка Христова ,Варна Валя Кънева ,Айтос Йонка Стефанова ,Пловдив Яна Рахнева ,Плевен Марин Василев ,Плевен Радина Аврамова ,София Антония Чанкова ,Пловдив Антоанета Николова ,Пловдив Милена Бойчева ,Самоков Мария Иванова-Тузберг ,Сандански Христо Новаков ,София Ирина Владимирова ,Плевен Радина Владимирова ,Плевен Йордан Владимиров ,Плевен Надя Мегданска ,Нова Загора Христина Щерионова ,Бургас Тони Щерионова ,Бургас Андон Щерионов ,Бургас Любомир Щерионов ,Бургас Жана Овчарова ,Стара Загора Генка Брадова ,Каварна Симеон Илиев ,Плевен Иво Маринов ,София Румяна Пантелеева ,София.

автор: СЛАВА

Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com
332
Aleksandar Ivanovic 13.06.2009 16:37ч.

saglasen sam,tova pokazva negovata kultura i naivece neprofesionalizam

331
funki e kurva 28.04.2009 16:49ч.

funki e prostitutka s malka putka

330
mn ste tupi 16.04.2009 18:34ч.

kvo se zanimavate ve prostaci kato ste protiv nego bqgaite pri nego da mu go kajete a tuk revete kato strahlivci a pred nego civrite za bliz bliz

329
milko 16.03.2009 08:47ч.

328
0 27.03.2008 16:27ч.

327
jhgjlk;lo;lkf 26.03.2008 08:27ч.

hi.za6to se grimirva6 be.ne triabva da ubijda6 horata

326
0 26.03.2008 00:42ч.

toq mai ne e gledal music idol v drugite strani navsqkude sa taka no ako ne moje6 da pee6 hubavo sam se izlaga6 pred zritelite i jurito

325
Vlado 24.03.2008 20:10ч.

TVA E EBATI PI4AGATA NQMA GO XRANITE TVA E 4OVEK KOITO XRANI MN XORA BEZ DA MU DREME DEBEL I KVO PI4 E RADVA ME ADSKI MNOGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO QKOOOOOOO JICAAAAAA.. FUNKY RLZ

324
Funcky hater nomber 1 19.03.2008 08:41ч.

zdrasti pras4o.pak s1m az.ia si gledai rabotata i ne obijdai ivan.vij sebe si be prase.sednal da obijda horata.za men ti ne triabva da si ot jurito.mnogo si t1p. molia predai na ivan 4e s1m za nego.i posmei o6te vedn1j da go obidi6.6te si ima6 rabota s men be 6i6ko.i vzemi da si sloji6 niakoia sviasna dreha.aaaa zabravih 4e za teb niama sviasni drehi. az ne s1m te 4uvala da sviri6.sno6ti razvali ispalnenieto na momi4eto.drunka6+e na onaia razbricana kitara.pak ti napomniam ne se otvariai nmogo i spri da obijda6 IVAN. 4ao 6i6ko Funcky 6te ti pi6a pak

323
Funcky hater nomber 1 19.03.2008 08:16ч.

ti si t1p.kak moje da obijda6 Ivan 4e e g1z.ti si nai-golemiia g1z.ti si debelo prase.4uval li si pesenta :vsi4kite praseta na mezeta.Mezeto si ti xaxaxaxaxax.jurito e mnogo t1po no ti nai-mnogo

322
Mariq Petkova 17.03.2008 10:39ч.

mnogo e lesno da govori6 ,kogato ti dadat dumata.Fanki ima predimstvo,za6toto sa mu glasuvali doverie i sa mu otredili mqsto na tribunata.Taka toi svobodno moje da pokaje svoqta prosta6ka sa6tnost.No ne e udobno,kogato nqkoi ot dolu si otvori ustata.Specialno predavane se napravi za darjanieto na edin ot u4astnicite-Ivan.Koga 6te napravite predavane za darjanieto na Fanki???

321
nadya zaharieva 17.03.2008 01:31ч.

vulgarna i nagla svinia, trugnala da unijava/oceniava horata.

320
Milena Evlogieva 16.03.2008 01:59ч.

Fanki za men e 4ovek s kompleksi , koito izbiva s gruboto si darjanie. Jiveq v London ,i tuk nikoga ne bi se slu4ilo nikoi nqma da dopusne da se slu4i tova, koeto e v BG music idol. Palno bezobrazie i tapotiq . No nikoi nqma da obarne vnimanie na peticiqta, za6toto kakto obiknovenno v BG vsi4ki si zatvarqt o4ite i vijdat samo tova, koeto im haresva i iznasq. Uspeh s peticiqta

319
0 16.03.2008 00:58ч.

Koi go dopusna tozi sme6en tip,toi da sadi xorata.Da bega ot tyk.

318
0 16.03.2008 00:57ч.

Debel i nagal prosto ne go ponasiam.

317
0 16.03.2008 00:57ч.

Selianin ot goliama klasa.

316
0 16.03.2008 00:56ч.

TI SI GOLIAMA SVINIA. NIAMA6 LI OGLEDALO DA SE VIDI6 I DA SE ZASTRELIA6 BE...

315
0 15.03.2008 15:19ч.

fanki li si kav neznam ama si golqm idiot vaob6te ne ti e mqstoto tam.koi si ti be 4e da sadi6 horata.koi te znae tebe qse vij 4e na ni6to ne prili4a6

314
0 13.03.2008 21:53ч.

313
0mariana 12.03.2008 16:15ч.

absoliuten selianin, aroganten i tup kolibarin,kak moje izob6to da e v jurito

312
Matzi 12.03.2008 09:01ч.

добре че е Фънки,нали все някой трябва да е лошия,слави трифонов като се държа така нямаше петиции и мълчахте нали,а сега станахте много тънкообидни...

311
BWC 12.03.2008 06:53ч.

Тоя Фънки е мн прост селянин

310
RALY 12.03.2008 02:33ч.

Kak moga da se prisaidenja kam peticijata???????

309
liverpooooooooooool 11.03.2008 17:03ч.

funky spored mene e super golem pi4 i ne razbiram vuob6te zakvo sa tiq glupsoti ... tova 4e e super direkten spored mene e v + 6toto vse nekoi trebva da postavq selqn4etata na mqstoto im ..

308
0eva 11.03.2008 15:36ч.

sujalqvam go tozi 4ovek funki,opitvam se no ne moga da go razbera ako nqkoi se otnese taka s nego kak li 6te reagira

307
vania 11.03.2008 15:06ч.

Funki e gotin! Tova, ce niakoi ne ponasiat provala si e tehen problem! Kato ne mogat da peiat miastoto im ne e tam i Funki ne e vinoven. Nagledahme se na bezdarnici- da si hodiat! Vizte kakvi talantlive deca ostanaha na finala- da ti e kaf da gi gledas i slusas! Bravo, Funki! Da ne ti puka ot peticii...

306
Асен Гоцев 11.03.2008 12:01ч.

Фънки им казва това което трябва трябва. Какво е това самочувствие на тези хора? За нищо не стават. Защо го обиждате той е такъв и като такъв трябва да стои в журите нема да им се мазни на тези изроди нали българинът иска да чуе хубаво пеене а не нечленоразделни гърлени звуци.

305
alien 11.03.2008 09:48ч.

тоя дебелак за нишо не става

304
бай Пешо 10.03.2008 09:19ч.

фънки,трябва да се затвори в къщи (или там където живее,може и пещера да е)и да не се показва пред хора.Другите учасници в журито също са под всякаква критика.Не знам шефовете на БТВ,толко ли са намразили медията си,та показват такива екземпляри,или искат да гледаме конкурентното предаване ,,ПЕЙ С МЕН"по НОВА ??????????????????????

303
via 09.03.2008 17:14ч.

awe funki moje da e debel,prost i sqkuv,no e prav!ne moje da ide6 v music idol sus sao4uvstvie do nebesata,a da ne moje6 da izpee6 vqrno edin pripev.sq nemoje onq deto osudil ministura da stane noviq bg idol!absurdno e tva koeto pravqt xorata!

302
Margarita 09.03.2008 02:07ч.

Abe, hora, vtori sezon zapo4na, ne razbrahte li 4e tova e ideiata na 6outo. Triabva da ima po 1 deto da e capnat v ustata.Sega e Funki, minalata godina be6e Slavi.Az sam gledala amerikanski i kanadski idoli i vinagi ima po 1 takav. taka 4e ne se kosete.Dogodina 6te e niakoi drug i pak 6te e capnat v ustata.

301
shushi200 07.03.2008 18:35ч.

300
otka4alga 07.03.2008 15:17ч.

Тоя е направо отвратителен. Няма нужда да казвам защо, хората достатъчно са изписали. А всъщност и цялото им жури е такова - някаква червенокоса кукличка, която сякаш не разбира от шоу, плюс поредната фолк-дива тип "Катерино моме" не е подходяща, дай нещо на Преслава". И в общи линии 3/4 от това жури са си абсолютни

299
pak toq ot predi 3 otgovora 06.03.2008 19:55ч.

ae tlust e ,prost e ama kfo vi pre4i we men ako me nerbvi nekoi to e taq 4ervenokosata 6toto mrazq taka nikfo 6ou da ne pravia samo da zloradastva...pak povtarqm ko ne vi haresva prevklu4vaite kato mene....6toto spezialno na mene predavane koeto pokazva po 2ma ot 10 du6i mi se struva 4e e ne6to kato diskriminaziq

298
instinct 06.03.2008 19:33ч.

Ако беше само тлъст, става. Ако беше само прост, хубаво. Ако само говори каквото мисли, добре. Ама той е 3в1 и разваля предаването. Няма какво да се нерви фънкито от 14000 души, щото получава заплата точно за да му пеят на главата. И ако все пак им трябва ЛОШ ОБРАЗ, да бяха оставили Слави Трифонов. Фънкито не става за тая работа.

297
radina 06.03.2008 00:35ч.

V sveta na shoy biznesa darjanieto na Funki e napravo galiovno. Zadkulisnite igi mejdu kolegi, intrigie i netcenzurnie repliki sa neshto obichaino. Koito ne e gotov da izdarji , niama miasto na stcenata. FUNKI e varha.........

296
pak toq predniq :D 05.03.2008 23:49ч.

puk i ima6e nekfi deto sa tolko izrodqsali 4e ne e istina i si zaslujavat da gi napsuva6 za6toto naistina tfa e 6ou v koeto horata otivat da peqt ne na tancuvai s men

295
georgi georgiev ot sf...dokolko si 05.03.2008 23:47ч.

izvinete oba4e toq e neveroqten pi4 smetni 14 hilqdi du6i ot koito minimum 9000 ne znaqt da peqt da ti minat p[rez glavata i ti 6e se nervi6...a za arogantnoto mu povedenie mislq 4e to go pravi 6outo ninteresno na tezi koito iskat da go gledat kato 6ou a n kato nekfi deto da si gi komentirame vku6ti mogat li da peqt ili ne mogat i pri purvata po sku4na pesen da prevklu4vame

294
blondibg 05.03.2008 21:51ч.

Zashto horata ot showbiznesa v Evropa mogat da probivat da pravqt naistina dobro i kachestveno show a tuk Nie trqbva da se pokajem kolko sme prosti....i kolko vulgarni mojem da badem?!!!Dosta mi e bolno da gledam uchastnicite sled kato gi ucenqt...a nai ve4e nagrubqt.Milo juri taka bizness i SLAVA ne se pravi..tova moje vkashti da se demonstrira no ne i pred cql narod!!!!!!!

293
TOMI 05.03.2008 20:59ч.

НАИСТИНА НЕ ВСЕКИ Е ПОМАЗАН ОТ ГОСПОД С ХУБАВ ГЛАС НО НЕ ТРЯБВА ДА СЕ УПОТРЕБЯВАТ ОБИДНИ ДУМИ КЪМ УЧСТНИЦИТЕ ТЕ ВСЕ ПАК СА АМАТЪОРИ А НЕ ПРОФЕСИОНАЛИСТИ

292
nqkoi 05.03.2008 20:27ч.

Funki ti si nomer edno batence... samo taka!

291
dimanna 05.03.2008 20:21ч.

Съжелявам ,че ни приеха в европейския съюз ние за пореден път доказваме същността си, че сме бай Ганьовци това е типичното държание на така наречения Фънки.

290
Elito 05.03.2008 19:44ч.

Tozi Funki e poveche ot otvratitelen!Napravo ne moga da go gledam.Purvo da se pogledne, da se vidi na kakvo prilicha, a sled tova da komentira vunshniq vid na uchastnicite.

289
dacatapol 05.03.2008 18:32ч.

288
dacatapol 05.03.2008 18:31ч.

E честно казано отначало той Фънки много ме дразнеше, но сега много му се кефя защото подкрепя онзи шемет Иван Ангелов от Айтос а останалите ги е яд. А относно това, че е гад Е АМА ИЗВИНЯВАЙТЕ НЕ МОЖЕ ВСИЧКИ, КОИТО СИ МИСЛЯТ, ЧЕ МОГАТ ДА ПЕЯТ ДА СЕ КЛАСИРАТ. Това е моето мнение, може някой да не му се е понравило- съжелявам.

287
Rado G 05.03.2008 17:47ч.

Лелеее колко коментари! Който е гледал чуждестранни формати на "Music Idol" ще знае, че в журито винаги присъства поне една личност, която изпълнява в пълна сила ролята на "Страшния Съд" спрямо кандидатите и то без заобикалки и мили, утешителни думи. Последните са за хора, които определено имат известен талант и в крайна сметка са се потрудили на базата на известен житейски опит в пеенето. В Американския "Music Idol" тази роля се изпълняваше от "Simon", англичанин, който открито попарваше неоправданите "амбиции" , но без такава доза цинизъм. Но преглеждайки коментарите по темата не мисля че това трябва да тревожи голяма част от Българите ,просто защото вулгарността се е превърнала в част от нашето битие и се е извратила до такава степен че почти не познава граници. И повярвайте ми, личностните характеристики на "Фънки" се харесват на много хора. Първо, защото те са част от Българската реалност.Второ, защото тази реалност е изкривила до голяма степен възптриятията за етикет и държание на много хора. Трето, защото този персонаж е типичен за този телевизионен формат на Шоу и доказано качва рейтинга на предаването. От което съответно подукцията ще трупа печалба и продуцентите ще са доволни, сумати народ ще си губи времето да пише коментари (за което започвам да съжалявам и аз) и да си чеше езика,а комплексари и злобари ще си задоволавят природната натура и т.н. Лично аз бих искал да поздравя хората забелязващи негативните черти на Българската Общност, които предаването изкарва на показ и начинът по който ги иронизира (бидейки той и леко циничен). Важното е че това ни радва, измъква голяма част хора от осъзнато или неосъзнато депресивното ни ежедневие (било то наложено или не), дали ще признаем че упорито си го самоналагаме е друг въпрос. Дава ни теми за разговор и ни провокира да "разсъждаваме" по присъщия ни особен начин. "Фънки" е своеобразен противовес на в повечето случаи неоправдани български амбиции, които са свикнали да си пробват шанса навсякъде пък ако им се отвори парашута - Супер, нищо че нямаме нужните качества. При това голяма част от тях са си изградили и особено натрапчиво нахално поведение. Да обаче това не е "Pop Folk Idol" a e многопрофилен музикален формат. Затова и Журито е съставено от разнообразни персони с различен опит в музиката. Ако бяха избрали за жури хора следващи строг изразен и лексикален етикет щеше ли да ви е по-интересно, а? НЕ!!! Продуцентите пак са се съобразили с това, какво го вълнува Българинът. Така че който иска може да МИСЛИ (Евала за което!), втори да злобеят, трети да се обиждат, други да иронизират и т.н. Проблемът е че в БГ дори и тези, които виждат всики тези негативни аспекти само се подсмихват и това е! Та дали "Фънки" е прекалено циничен към участниците? Не,не и не! И знаете ли защо? Защото на фона на случващото се в България и цялата ни реалност неговата роля е да "КОНТРАСТИРА" ,"СУМИЗИРА" и "ОПОНИРА" на някои от негативните черти на днешното българско общество. Както правят много от популярните хора в БГ. Питали ли сте се дали са станали такива сами или просто са се нагодили към този начин на оцеляване в Абсурдистан, просто защото пътищата тук са ограничени. Повечето от скъсаните хора или нямаха нужните качества и страдаха от синдрома "Неоправдана Амбиция", или пък се притесняваха, а това пък може да се изтълкува много лесно като липса на достатъчно желание.И в двата случая проблема си е в теб независимо дали го осъзнаваш или не. Дали ми харесва да възприемам нещата представени с доза цинизъм. Не! Но нито една от обидите не е личностна, а в повечето случаи се отнася към начин на пеене, визия, облекло. Е, цензура може да се наложи, но не тя радва народа, нали така?. А и да не забравяме, че в БГ - That's Just The Way It Is!

286
toto 05.03.2008 14:52ч.

haha!

285
mimi 05.03.2008 13:55ч.

Боли го ханша Фънки

284
Ami 05.03.2008 13:26ч.

Ahahaha. DEBILI!!!! Tova e izmisleno show za zabavlenie, be. U4astnicite verno da se grumnat, kato ne mogat da peqt!

283
Соня 05.03.2008 13:02ч.

Забравих да допълня ,че това все пак не е тото или друго подобно за да отидеш там *само за да си пробваш късмета*!!!Предаването е ОК дори повече от това!Браво Фънки!

282
Соня 05.03.2008 12:59ч.

Всички тези изготвили и подписали петицията са най-вероятно главните герои на клиповете със супер висок рейтинг на най-некадърните участници в предаването.....не ви е виновен фънки че не можете да пеете,а дори трябва да сте му благодарни че ви гоевори така и ви е свалил малко на земята....за шоу оставиха няколко най-големите изцепки да продължат напред,но това е наистина тв трик за да продължим и ние да ви гледаме как се излагате,защото с еоказа че най-големите некдърници са с най-високо самочувствие и ,което е най-странно доста често кадри на музикалната академия!!!

281
marina 05.03.2008 12:53ч.

миналата година Слави се държа също много гадно-намразих го само заради поведението му,а принципно много го харесвах...той поне не използваше нецензурни фрази. а тоя Фънки на Слави ли подражава?е той се оля в такъв случай. поведението на Фънки е нечовешко, не етично, изключително грубо и нагло за ефира на телевизията!Долу Фънки!свалете го! как може да показвате на България тая гнуска топка лой кято бълва отрови, змии и гущери!та това е БТВ!как може такова нещо?да не говорим за отношението му към хората, към деца-които идват там да си пробват късмета! Фънки е най-голямата издънка на България, българската телевизия и в историята на Мюзик Айдъл!...следван от Слави Трифонов...

280
Станимир 05.03.2008 12:19ч.

Браво Фънки ! Само така тези пилешки мозъчета ще се раздвижат и ще разберат за какво става дума ! Трябва малко словесно разстърсване иначе няма да си събудят сивата клетка, вегетираща в огромната празна глава .....

279
Диана 05.03.2008 11:58ч.

То пък щотото Славо в миналия се държеше много добре. надменен до крайност. Аре стига сте се прехласвали. Нищо му няма на предаването. реалити като реалити, с всичките си недостатъци. колкото тъпо беше миналата година толкова и сега. не помните просто.

278
... 05.03.2008 11:57ч.

Tova e tipichno za bulgarina , vmesto da si vidi sobstvenite greshki napada drugite , nemoga da si obesnia ot kade go vadiat tova samochuvstvie tezi hora bez nikakvo ama nikakvo pokritie ...

277
miki 05.03.2008 11:47ч.

предния Music Idol , го гледах но този заради присъствието на точно този член от жутито сменям канала и от обкражението не съм единствената май, то бива сеир , но неговото е върха на просташтината(обичайно разбира се за нас) което е жалко но и по БТВ-да се лансират такива идиоштини е многоооо жалко

276
Диана 05.03.2008 11:35ч.

Всичките тея формати "Music Idol", "Big Brother", "Star Academy", "Пей с тоя или оня", "Танцувай с кой ти падне" и секви останали реалита са направени за да правят пари. Шоуто е най-важно, няма значение под каква форма е. Трябва да има сеир, трябва нещо да се случва, даже понякога то да не е много морално, честно или друго към определен човек. Едната страна е, че не за 1ви път гледаме такъв тип предаване и знаем какво се случва, знаем, че идем ли там можем да очакваме всичко. Искаш да станеш звезда, искаш да си известен, всички за теб да говорят и си толкова сигурен, че можеш да постигнеш лесен успех, че не осъзнаваш как можеш да се изложиш за 1 мин. пред цяла БГ. заслепени от едноминутната слава не виждаме нищо друго. в този ред на мисли, както си готов да бъдеш "звезда" така трябва да си готов и за обратното. и никой не ти е виновен. като искаш по лесния начин ще си носиш последствията.

275
кафенцето 05.03.2008 11:33ч.

Според мен журито е добре подбрано, с изключение на Фънки, който се появява от някъде си, никой досега не е чувал за него... Това, че се занимава с организиране на концерти от световен мащаб, не означава, че разбира от музика. Може да е пял някога някъде, но не му е мястото тук. В предишния айдъл Глория беше трън в очите на всички, но сега е доста по-различно. "Този" е направо срам за предаването и БТВ, че го показват по телевизията!

274
ai 05.03.2008 10:26ч.

Не мога да ги разбера тези от бтв- хем състрадателне хем, подигравателни.Имам впредвит съпоставка между децата от Могилино и тези от Аидъл.Към едните страдат, а на другите се подиграват.Значи не са много състрадателни само се правят на такива.

273
Пенчо Иванов 05.03.2008 10:09ч.

Това че Фънки е прост мисля че не изненадва никого. Обаче защо обидата ви е насочена към него а не към цялото това срамно предаване. То е обида както към участниците, така и към зрителите. Хора, осъзнайте се и не гледайте такива простотии. Ако никой не го гледа предаването ще падне. Докога ще търпим да ни облъчват по ТВ с такива пошли и подигравателни предавания. Докога ще търпим "водещи" като Слави или Фънки да се подиграват с нас??? Срамота!

272
pp 05.03.2008 10:01ч.

Вижте какво, че имаше и такива кадето не можеха да пеят- няма спор,но тогава защо е нужно да ги показват същиите по тв.и да им се подиграват.В такъв случай вобще не трябваше да ги допускат до кастингите.от психологична гледна точка с тези аругантни убиди дори и по добре пеещите децата ще се затворят дълбоко в себе си без самочуствие, каквото потъпкания българин отдавна няма.Неставаш и не ставаш, за какво са тези излишни убиди.

271
Диана 05.03.2008 09:46ч.

И аз като Дино .... траеш, траеш, но в един момент ти писва. Хубаво е да знаеш до къде са ти възможностите. Куцо и съкато се изреди да грачи. Страшна работа.

270
Дино 05.03.2008 09:43ч.

80% от участниците ми причиниха такава травма,че ми идеше да взема пушката и да им спестя мъките! Представям си какво му е било на журито! Казва си им го в очите и е прав! Когато някой читав кандидат- айдъл се представи, защо никой не обсъжда как му ръкопляскат и как го гледат,а? Бездарници, че и с претенции! Пускайте си петицията- поне с това може да ви запомни някой / макар и това да е малко съмнително.../

269
KpucuHa - Провадия 05.03.2008 09:28ч.

Възмутена съм от този индивид!!! Да си оправи малко отношението към хората и после да ми претендира, че разбира от музика!!! Общата му култура и възпитанието му са под всякаква критика!!!Лошото обаче в склучея е, че той е продуцент на предаването МЮЗИК АйДЪЛ /Music idol/

268
eli 05.03.2008 09:20ч.

Saglasna sam ,4e tazi godina kandidatite sa" palni ne6tastnici"...Ama..balgarska ili ne znam kakva rabota:"Na kriva raketa,kosmosat i pre4i"..Ne vi e vinoven Funki,skapi kandidati.Za da ne se polu4ava tova,triabva6e pone edin 4ovek da popitate,predi da se iavite kak vsa6tnost zvu4ite..Dori se 4udia tova juri kak izdarja vsi4ko tova...Kraino vreme e da spre da se poo6triava nekadarnostta..!A,mislia,4e istinata e,4e kadarnite hora otidoha v 'Pei s men"po edni ili drugi tehni si saobrajenia..

267
Jonathan 05.03.2008 09:11ч.

Ми естествено, 80% са пълни нещастници и няма как да не се изложат като се явят. Според мен трябва да плащат вредни на журито!

266
Чоки- ПЛЕВЕН 05.03.2008 09:08ч.

КАКВА Е ТАЯ ПАРОДИЯ НА MUSIK IDOL ЩЕ НИ СЕ СМЕЕ ЦЕЛИЯТ СВЯТ . ЖУРИТО Е АБСОЛЮТНО ПОД ВСЯКЪКВА КРИТИКА ПРОСТО ЗА ОПЛАКВАНЕ.

265
Салмата 05.03.2008 09:08ч.

Явяват се някакви недоклатени некъдърници,измъчват журито и зрителите а после Фънки им е крив ?????

264
FUNKY RULZZZ 05.03.2008 09:02ч.

Ами Есюл Дюран, дето само подбира тези, които стават за чалгари ? Ама това го премълчавате, нали? А за поведението на фънкито, наистина е арогантно, но си е и много прав човека!!! Тъй, че и 1000000 подписа да имате, все тая.

263
СТОЯН ДОИЧЕВ 05.03.2008 08:47ч.

ДРАГИ МИ ФЪНКИЩАИН ,ОТ ЦЯЛАТА ДАНДАНИЯ СЕ РАЗБРА ЧЕ ЕДНА МНОГО ГОЛЯМА ЧАСТ Е СРЕЩУ ВАС , А СЪЩО ЕДНА ХУБАВА ГРУПИЧКА КОЯТО СЕ НАДПРИВАРВА ДА ВИ ХВАЛИ E ЗА ВАША МИЛОСТ. ПРЕДПОЛАГАМ ЧЕ СТЕ ПРЕДСТАВИТЕЛ НА БЪЛГАРСКАТА ИНТЕЛЕГЕНЦИЯ И ХАИЛАИФ , ЗАЩО НЕ И НА БИЗНЕС . АКО НАИСТЕНА Е ТАКА ТО ВСЕКИ ЗА СЕБЕСИ МОЖЕ ДА СИ ОТГОВОРИ ЗАЩО БЪЛГАРИЯ Е В ТОВА СЪСТОЯНИЕ,. НАДЯВАМ СЕ НЕ ОЛИЦЕТВОРЯВАТЕ БЪЛГАРСКИЯТ МЪЖ ВЪВ ВАШЕ ЛИЦЕ. ВАС ПРОСТО СА ВИ ИЗМАМЕЛИ И ВМЕСТО ТАМ ДА ЗАСТАНЕ НЯКОИ НОРМАЛЕН ЧОВЕК КОИТО ДА СЕ ПРАВИ НА ИДИОТ . ДА ВЪЗПИРА НЕИСТОВИТЕ НАПЪНИ НА УТРЕШНОТО НИ ПОКОЛЕНИЕ И ДОСТОИНИ ЗАМЕСТНИЦИ ПО УСПЕШЕН ИЗБОР ОТ ВАС НЕ МОЖЕ И ДА ИМА .САМО МИ Е МАЛКО МЪЧНО ЧЕ ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ ДЪРЖАНИЕТО ВИ И МАНИЕРИТЕ В ЕФИР МОГЪТ ДА СЕ ПРЕНЕСЪТ ПО УЛИЦИТЕ ОТ ВАШИТЕ ПОДРАЖАТЕЛИ И ЗАЩИТНИЦИ .БАИ ГАНЬОВЩИНАТА В НАС ПРОСТО ЧАКА НЯКОЯ ВИДНА ЛИЧНОСТ ДА Я РАЗБУДИ И СТОИ ТА ГЛЕДАИ .......

262
Федя 05.03.2008 08:41ч.

Журито на "айдъла" наистина е много добро.А това,че ФЪНКИ изразява мнението си по малко по-груб начин е мноооого добре.Защото като виждам какви некадърници се появяват на сцената направо се чудя защо няма кой да им каже,че не стават за певци.Е те това им го казва ФЪНКИ!!!

261
Laslav-Varna 05.03.2008 08:27ч.

Az sa6to sam saglasna sas va6ata peticia.Mnogo arogantno darjanie i niska kultura.Kakvito i da sa u4asnicite 6tom sa imali smelosta da se iaviat tam , triabva da se uvajavat.A, Dimitar Kova4ev -Fanki s darjanieto si pokazva na kolko niko nivo e inteligenciaita v Balgaria, ako ima takava.

260
nickolay 05.03.2008 08:03ч.

hora pregledaite tazi programa vuv drugite strani i togava pishete tova si e image na edin ot juri-to

259
Моя милост 05.03.2008 08:00ч.

Ба бъде намазан със смола, овъргалян с перошина и запален!

258
Марио 05.03.2008 07:54ч.

Журите си е много добре подбрано... а въпросния Димитър Ковачев - Фънки наистина прекалява по някой път, но пък и на масата ОЛИГОФРЕНИ трябва веднъж за винаги да се каже че "мюзик айдъл" не е за некадърници които не могат да говорят та камо ли да пеят , но отишли там незнайно защо... Разбира се на такива хора трябва да им се каже ясно че пеят като от "кокоши гъз" !!!!

257
flor 05.03.2008 07:38ч.

Щом ги търпим ЗНАЧИ,ЧЕ НИ ХАРЕСВА.Щом мълчим значи ни е ГОД.!!!!

256
Любомир Луканов Плевен 05.03.2008 07:14ч.

Не гледам редовно това предаване,но гледах повторения или избрани кадри по"Фокслайф"и ми направи впечатление,че освен еди койси- Фънки,който наистина се държи аругантно,и дуото Иван&Андрей се подиграват редовно с участниците в него!И то пред самите тях! Те ще кажат:"който не ни харесва-да не ни гледа!" Но за Фънки-гледах го в"Сблъсък"на 1.3.08. Как не го заболяха челюстите с мляскането на една дъвка?За мене той е един простак!

255
LaSombra 05.03.2008 07:10ч.

Че отношението на Фънки е отвратително, не ще и съмнение. Питам се обаче друго... Може ли в България да има поне *едно* предаване, в което да не е намесена чалгура? Еле па предаване на Славчо Плешивия. Това ли е българската култура? Основана на философията "Еми кат` седнем да пием к`во да слушам".

254
Genata 05.03.2008 06:46ч.

Da se podigravash na uchastnik kogato si juri e prestupno! Tova e ravnosilno na obida i bih posavetval zasegnatite hora da sudyat producentite. Hora, razgledayte chujdi izdaniya na Music Idol i se uverete che dori uchastnicite da sa koshmarni nyama da poluchat takova otvratitelno otnoshenie. Prosto tryabva da smenyat tova juri...ili da napravyat casting pak. Za Dimitar Kovachev ima myasto pod slanceto no to ne kato kompetenten chlen na komisiya koyato shte ocenyava mladi hora.

253
Jordanof 05.03.2008 06:38ч.

ami deca koi vikara da hodite na takiva kastingi??minalata godina edin koito edva si kupi muzikalno obrazovanie(slav4otrifonoff,olizal na vremeto zadnika na multraka iliq)beshe sred jurito...sega edna 4algadjiika edin svetovno neizvesten(fynki) i edna syshto neizvestna peva4ka(talantliva pone) sa juri?edin kazasqn ne stiga

252
K&K ( QKO ZA Funky ) 05.03.2008 05:44ч.

Dolu glupacite bez gram talant koito se qvqvat na tozi konkurs! Budete zasrameni i si stoite vku6ti mili deca ,rabota v Music Idol nqmate !!! Tozi "debelak" kakto e kazala Rositsa po gore e 4ovekat koito dovede tolkova izvestni li4nosti v BG ,koito ako ne be6e toi ,6tqhme da gledame samo vku6ti na ne4akdotam ploskiq ekran! Funky e edin ot nai strahotnite muzikanti v bg koito poznavam ,ako nqkoi ot onezi selqnduri s peticiata ima problemi s tova , t. e iska da kaje obratnoto na tova koeto kazvam az.. moje da se obadi na 0012248750673 da si govorim li4no po temata !!! K&Kolov

251
Mack 05.03.2008 05:29ч.

Praseto da ne mi govori za vanshen vid , koi bil debel i koi ne ! Da se e poglednal toq v ogledaloto ? I da se otnasq s malko pove4e uvajenie kam truda na horata ! Nqma zna4enie dali mogat da peqt , pone da im za4ita truda 4e sa se podgotvqli za da izlezat pred jurito ! Neznam tova izdanie na Music Idol ne palna izdanka ! A i v kraq na predavaneto nqkoi da za zabelqzal da pishe 7/8mi ? Cqloto juri bez V.Kazasqn nestruva !

250
Rositsa 05.03.2008 04:24ч.

Toia debelak triabva da ce mahne.Ne moje da ce podigrava c horata.Viarno e 4e mnogo kandidati procto ne ctavat,no ctatutat mu kato juri ne mu dava pravo na podigravki v efir.Nie-zritelite ne cme dlajni da tarpim proctaskite mu izre4enia!!Bi triabvalo da ce nau4i na obnocki.

249
funky dudle 05.03.2008 03:56ч.

Обявявам подписка в подкрепа на Фънки - той е най-нормалният човек в това жури и един от най-нормалните хора в тази иначе така ориентализирана страна. Давай Фънки с резачката, махай глави и не се глуми...

248
Smqtai 05.03.2008 03:18ч.

А бе п*и м*ни на тия нещастните с самочувствието дето сичките си мислят че са много големи певци точно един такав като фънки им трябва само тва ще ви кажа ония ми ее на мйеко и решил да ми попеиии ми попеии ми бе ама на чист български не с селския ти говор или говорните ти дефекти ! От каде на каде сякви уроди неталантливи и още незнам как да ги нарека и с какав акъл ще се явяват на такав световн формат аз съм сигурен че тва го има само в Велика България защото цялата ни даржавица мечтае за пари и за слава ми аз идвам да ме дават по телевизията ми като искаш да те дават по телевизията п*ка м*на ходи в натфиз или в музикалното направи нещо стоиностно да те забелейат а не да се правиш на олигофрен в предаване за музика и после да ревеш че са те нагрубили ами то е логично да те нагрубят бе ! Замислете се и после може да си пуснете нещастната пеция аз ше ви кажа каде ... щото ако имаше повече хора като фънки да казват истината в очите немаше сички да сме на тва дередже ! \//

247
za funki 05.03.2008 02:29ч.

/@ | | | | _| |_ (__)(__)

246
stelio 05.03.2008 02:23ч.

bez funki music idol 6te e nai-tapoto predavane na sveta, kak da ne gi obijda teq, na idiot moje6 li da se vazheti6

245
Marto 05.03.2008 02:11ч.

..........................

244
bari 05.03.2008 02:11ч.

idiotskI mekoteli ima no nemoje da se obijdat taka xorata,a malko po takti4no.To ne samo FANKI SE DARJI GRUBO,AMI OSTANALITE?

243
XeqtR 05.03.2008 02:08ч.

@246 Marto 05.03.2008 01:58ч. Izvinqvai Marti, zaspal sum dokato te chakam da nakulvesh desetina reda, da ta e*a v kulvacha debel. Kato samo az ne sum razbral kakvo iskash da kajesh, shto se obqsnqvash pak be puber?! I ne mi se hvali che poznavash toq Funki lichno i da vikash na horata selqni, zashtoto ti veche si prizna s kogo blajite pechena slaninka zimata do pechkata na selo i surbate greqno vince. Shtqh da ti kaja che ti si selqnin, ama ne iskam da gi obijdam horata!

242
Marto 05.03.2008 01:58ч.

Heater meater li si kuv si tam idiot spri samo da kontri6 horata a si dai mnenieto be putio selski!!! pod idiot6tini imam na predvid tova 4e im govori to4no tova koeto kazvam tova 4e ti ne si me razbral si e tvoi problem i za tvoe svedenie poznavam funki li4no i moga da ti kaja 4e e "pulen" pi4!!! Ako ne e funki i SME niama da ima Depesh mode mettalica blacksabath iron maiden i tn tn..... TAka 4e si4ko kompleksari protiv funki da si hodiat na selo da si puskat peticii protiv selskia kmet koito e i servitor4e v mesnata kru4ma...aide IM OUT niggaz

241
ХА 05.03.2008 01:54ч.

Подкрепям Байкор.

240
BAIKOR 05.03.2008 01:52ч.

На всички звезди дето си нямаха на идея кои е ФЪНКИ и са се взели толко на сериозно мога само да ги поздравя с песента на Ъпсурт-Звездата. Фънки е пич даже е мек с тия идиотиски мекотели дето са си помислили че може да пеят аман от толко напиращи звезди вземете се погледнете в огледалото верно що от над 12к кандидата 99% са изруди ама пълни и тая петиция може да си я заврете там де не грее слънце.И може по една тръба да направите на Фънки.В вбокса може да си видите жалките изпълнения лично аз много се забавлявам с турбо идиотите

239
XeqtR 05.03.2008 01:48ч.

@240 despot 05.03.2008 01:45ч. Ti zatova i ne si v jurito, gospodin perfekten ...kompleksar!

238
despot 05.03.2008 01:47ч.

a i oshte neshto,v amerikanskiq idol simon im kazva oshte po-obidni neshta i oniq revat i go psuvat,obache vseki kazva che toi e prav,a ne podavat razni skapani peticii.pulni glupaci samo FUNKI !!!

237
XeqtR 05.03.2008 01:46ч.

@238 Marto 05.03.2008 01:32ч. Abe Marto, averche, ti samo si protivorechish be. Uj Funki bil pi4 i kazval istinata v ochite, posle puk govoril idiotshtini. Ai vzemi reshenie, na kakvo mnenie si a?! Po idiotshtina kato te gledam, pretendirash da si sin na Funki, ako ti se poglednesh v ogledaloto moje da izleze che naistina si. Vupreki che kandidatite tazi godina sa mnogo zle, vseki ima pravo da opita!

236
despot 05.03.2008 01:45ч.

EVALA NA FUNKI TAKA TRQBVA DA SE DURJI S TIQ SVINE I IZRODI.kvo si mislqt che mogat da peqt ili che sa krasivi? bg vse poveche mi pirlichat na amerikancite,zatupqvat jestoko i v sushtoto vreme se mislqt za neshto kato polubogove.az ako sum v jurito she sum bezposhtaden kum takiva neshtastnici !!!

235
KG 05.03.2008 01:40ч.

Гледах доста репортажи, направо е срамно, че ФЪНКИ и другите от журито правят компромиси и търпят тези изверги, които ходят там да се излагат. Трябва да ги режат по-отрано!

234
Marto 05.03.2008 01:32ч.

Evalata funky ti si pi4a!!! Iskam da potvurdia pisanoto or stant1 - simon cowl e pulen idiot i govori ne 100 a 10000 puti po golemi idiot6tini na tezi idiot4eta deto se iaviavat na podobni formati i nema koi da im kaje 4e nestavat a vmesto tova MAMA i TATI vikat "vurvi moito dete se probvai puk koto stane" hahaha Funkyyy Ti si 4oveka teb triabva siaka godina da te zimat za music idol bravo bacee... a za si4ki ostanali kaputi koito pliat tezi koito im kazvat isktinata v o4ite "hora molq vi, poglednete se v ogleda puk posle govorete" revliuvci tupi ai siktir1!! peticii 6e mi praat abe ei selqni!!!!

233
unlike 05.03.2008 01:29ч.

emi mnogo qsno. koito si moje6e ne go baviha - vzimai si list4eto i 6te se vidime v sofia. oba4e 90% zaslujavaha da im se kaje kakvi sa oligofreni. koito se 4uvstva obiden zna4i go zaslujava.

232
Viktoria 05.03.2008 01:26ч.

Kakuvto i da e formata na Music Idol nikoi nqma pravo da ubijda i rugae..o6te pove4e v efir!! Tova e bezumno, protivore4i na vsi4ki ob6to4ove6ki normi na povedenie. Prosto ne sa go vuzpitali...ili kato dete nqkoi nego go e rugal i sega si izkarva kompleksite! Jalko, mnogo jalko, 4e takiva hora se dopuskat do publi4noto prostranstvo! Az ako sum nqma da go otpe4atam i na toaletna hartiq toq Funki..

231
sarafova 05.03.2008 01:18ч.

FUNKY - PRESIDENT !! tiia zleta, deto nito peiat, nito daje mogat da govoriat bulgarski ezik, zaslujavat prisudi za maloumshtina, a trugnali da se jalvat... smeshinici. TAKA BE, FUNKY - REJI!

230
fanki 05.03.2008 01:17ч.

V London Izpitvaha li gi na BALGARSKI pesni be laynar!

229
Slatina City 05.03.2008 01:13ч.

Ami men me drazni jurito - mn e zle minalata godina be6e dosta po dobro i za tova ne go gledam - drazni vi ne go gledaite - nisuk reiting i v posledstvie finansov udar za btv i krai na nadmennite jurita....lesno e prosto natisnete drug kanal leka ve4er

228
stant1 05.03.2008 01:04ч.

jivea v london ot 7 godini i redovno gledam tehnia music idol iskam da kaja na tezi hora koito sa ya podpisali tazi peticia da pogledat malko i zapadni tv-ta i show-ta i shte razberat 4e v absulutno vsyako juri na musc idol po sveta ima po edin 4len ot jurito koyto se darji kato funky,prosto takav e formata na showto a v angliyskia variant na music idol shefat na jurito koyto se kazva simon cowl se darji 100 pati po naglo ot funky no nikoy ne podpisva peticii,prosto bulgarina ne e sviknal na takav tip show-ta ,prosto pazara na show-bussinesa v bg e mnog malak ili vaobshte go nyama,kakto kazva edin showman ot bg ima show nyama bussines,tova e ot men idioti ot bg koito podpisvate peticii,priyatno sabirane na podpisi!

227
az 05.03.2008 00:55ч.

ne im pravi 4est na jurito, koito sa hora, pretendira6ti, 4e sa nqkoi, da se durjat tolkova vulgarno,ne profesionalno e.ima mnogo smotani sas samo4uvstvie,4e peqt,kaji im prosto ne,za6to trqbva da im se podigravat i da gi obijdat.da ne bi esil i funky da peqt po-dobre?aide nema nujda,znaem kakvi talanti sa folk pevicite

226
rani 05.03.2008 00:44ч.

poizlojiha se tozi put s music idol, ne6to jurito kato 4e li ne podbraha pravilno, na momenti prili4a ne na seriozen kasting,a na show po scenarii

225
nina 05.03.2008 00:38ч.

abe kakvi hora sa tezi deto misliat tozi 6opar za nomer 1 ,pak i evala mu praviat palen pozor za bulgaria i btv palen maitap da vzemat da go sprat mai nai dobre

224
22 05.03.2008 00:36ч.

Esil gleda mn. neadekvatnoi tapo

223
22 05.03.2008 00:32ч.

sega dano izberat momce

222
1 05.03.2008 00:31ч.

dano

221
vesna 05.03.2008 00:30ч.

4e se durju grubo, durji se, 4e prekalqva, prekalqva, oba4e puk razbira koi moje i koi ne, a onaq folk pevicata neznam kakva i e rabotata tam, to na nas ni e qsno kak se stava painerka, dano da ne izberat sledva6tiq music idol po su6tite kriterii

220
boychrist 05.03.2008 00:30ч.

Цитат: Фънки е единственото хубаво нещо в това предаване по БТВ ... Да, и не само той. Малко без задръжки кастри тези, дето са проявили лоша самооценка на способностите си да пеят, но той затова е там. Няма какво да леят крокодилски сълзи. И да се възмущават на воля - ще им мине ...

219
bat venci 05.03.2008 00:25ч.

Евалата на Фънки! Това е Music Idol - а не Music IDIOT!!! За да се осъзнаят заблудите в страната трубват точно такива мерки и отношение! За кво некви смешковци трябва да им губят времето и да се излагат пред цяла България - не им е виновен Фънки - ВИНОВНИ са хората, които са ги подкрепили да участват

218
Micho 05.03.2008 00:22ч.

Funky e nomer 1... selqnite da si stoqt po nivite...trygnali po kastingi da peqt.. da ve

217
Златимир 05.03.2008 00:17ч.

Фънки е единственото хубаво нещо в това предаване по БТВ ...

216
mimi 05.03.2008 00:15ч.

debelakat za ni6to ne stava trqbva da go smenqt barzo)))))))))))

215
blood 05.03.2008 00:13ч.

кириле марш да копаеш на полето.

214
Стефан Димитров Ковачев 05.03.2008 00:12ч.

Никой не рева срещи турската *урва наричаща себе си певица - никой не рева срещи руския ГЕ* обаче срещу един достоен българин, готов да заяви свободно мнението на народа - петиций му правите аз правя петиция срещи вас Стефан Димитров Ковачев - Варна

213
funky pi4 05.03.2008 00:10ч.

tam hodat sulio i pulio brat4e , vqrvat si 4e mogat da peqt i posle go qdat golemia.Mi mnogo qsno.kato nestavat i za kec brat4e , i posle revat. ma funky prailno im go kazva , a tva s peticiata po dobre se opla4i na armenskia pop . pfy

212
BaTMaN 05.03.2008 00:10ч.

az moga samo da hvarlq 2 mainai na fanki....tva e super tapo i otvratitelno prase...opa ubidih prasetata

211
FHFHFH 05.03.2008 00:00ч.

FUNKI E SEDNAL VINAGI SEDNAL

210
ZA FUNKI 04.03.2008 23:58ч.

FUNKI E PRAV ... VINAGI PRAV

209
debeliq 04.03.2008 23:53ч.

toq funki 6to ne se pogledne purvo nego kva protivna grozna svinq e i posle da vika na drugite da svalqt kila i kak da se obli4at mn e zle priznavm go

208
ЗА Фънки 04.03.2008 23:49ч.

Вие вярвате ли си изобщо, че ще станете музикални идоли?!? 95% бяха МНОГО трагични. Човека не увърта и им спестява мъките. А тия петиции - пълни глупости

207
A 04.03.2008 23:48ч.

206
niko torev 04.03.2008 23:48ч.

205
ccccccccccccccc 04.03.2008 23:48ч.

204
ALO PO KOLTYRNO MOLJ 04.03.2008 23:43ч.

НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПОДИГРАВАТ ТАКА, ТА НАЛИ ТОВА СА НАШИТЕ ДЕЦА.!!!!!

203
stoyan 04.03.2008 23:40ч.

нормално е, когато се смееш и подиграваш на някой да има причина - най-често избиване на комплекси.това силно вулгарно поведение ме води до мисълта че закръгления "член" на журито има много силен мутив......за мен btv претърпява пълен провал!

202
Мира 04.03.2008 23:40ч.

Аз също не харесвам отношението на члена от журито - Фънки. Аз съм учител е знам, че такова отношение просто е недопустимо към тези деца. Това може да остави трайни следи върху психиката. БТВ като телевизия не бива да поощрява и показва такова поведение, но явно жълтото ги вълнува. Само не знам защо не взеха за водещ Албена Вулева.

201
gosho 04.03.2008 23:38ч.

Не вие е виновен човекът, че не можете да пеете и ..

200
------ 04.03.2008 23:37ч.

I NARODA XYKNA

199
OO 04.03.2008 23:36ч.

KBO SE KAZA ZAPISBAITE SE NJMA DA SE OCENJBA PO VANSEN VID.

198
vvv 04.03.2008 23:35ч.

Аз мисля,че който е решил да се покаже по някакъв по-различен (голям)начин на света,отгоре на това иска да печели от това(косвено или пряко това ще е от нашите джобове)БИ ТРЯБВАЛО ДА Е ПОДГОТВЕН ЗА И НА ВСИЧКО,защото ине мен не ми е приятно да ги гледам как и с какво надуто самочувствие се излагат,та чак мен ме е срам и не проумявам как те не се чувстват така.Всеки си заслужава супата която си е надробил та дори ипо такъв начин

197
rrr 04.03.2008 23:33ч.

napulno vi podkrepqm - funki ne stava za juri (stava za 6oumen) - li4i mu aide sys zdrave

196
NeMiDrEm 04.03.2008 23:28ч.

mi kato revete kato magareta kvo iskate da vi kaje be, 4e ste mn dobri li xaxaa

195
?Дървобастун 04.03.2008 23:28ч.

Га-Га! Гадно а? Истината боли и в пернатата уста на Фънки ще знаете! Може и да сте прави за аранжимента, но за композицията си е прав, дали ще го каже като музикант или като каруцар, не е ли все едно? Бездарниците да не са се явявали в крайна сметка, като знаят, /ако въобще и са чули преди това кой е Фънки/, да не бяха си и помисляли за конкурса.

194
Дани 04.03.2008 23:27ч.

Какво е виновен Фънки,че някои хора не могат да се самооценят? Някой трябва да им каже истината директно,за да слязат на земята. Тези участници обиждат журито и нас зрителите, подлагайки ни на това звуково изтезание. Не зная вие как се чуствате, когато ги слушате, но аз се срамувам заради тях.Така не се постига "СЛАВА"! Всички в журито са професионалисти и си вършат работата съвестно. Те не могат да правят и не трябва да правят компромис, защото ние зрителите не сме глухи.Подкрепям журито в борбата им с посредствеността и нахалството. Пожелажам им да намерят истинските идоли. Успех!

193
хх 04.03.2008 23:18ч.

Хаха смешниците не могат да пеят и сега се оплакват

192
Иван Георгиев 04.03.2008 23:12ч.

Интересно какво трябва да е отношението към някой който се е направил на екстравагантно плашило и твърди,че в България всичко било поза защото се чувствал пренебрегнат.На подобни е необходимо да им се навират задниците в кокоши задник защото ако има търпимост на улицата към него в телевизионна изява- едва ли.Ако се приема конкурса като парад на шашавалници-нищо против-да се кипри там барабар със себеподобни и съмислещи.

191
Ninja Dodo 04.03.2008 23:07ч.

Тоя фънки е ролята на гадния от журито - ако проверите, Simon от американският идол, American Idol също е гаден. Сигурно е в регламента на шоуто да има гаден от журито.

190
fenka 04.03.2008 23:05ч.

между другото Фънки каза че това че е дебел и грозен не значи че не може да оценява.Аз пък лично напълно го подкрепям-е на няколко пъти прекалява-но и вие да слушате по цял ден как някои се лигавят и на вас ще ви писне ТАКА ЧЕ ГОСПОДАТА КОИТО СА ИЗПРАТИЛИ ПОДПИСКАТА ХУБАВО ДА ГЛЕДАТ ПРЕДАВАНЕТО ЗАЩОТО И ЖУРИТО ТРЯБВА ДА ТЪРПИ ЛИГНЯТА НА ОПИТВАЩИТЕ СЕ ДА ПЕЯТ.ИМА ХОРА КОИТО ЗАСЛУЖАВАТ ДА ПРОДЪЛЖАТ-И ТОВА СА ОДОБРЕНИТЕ ТАКА ЧЕ ВИНАГИ ИМА СЪРДЕЩИ И ДРАЗНЕЩИ.НО И ЧОВЕКА Е ПРАВ НЕ МОЖЕ МОМИЧЕ КОЕТО Е НА 14ГОДИНИ ДА ИЗГЛЕЖДА НА 30ГОД-НЕРЕАЛНО Е

189
IQ 04.03.2008 23:04ч.

Абе тъпанари ако не разбирате защо се държи така значи сте мноооого зле!!!Като не ви харесва тоя език биагайте да се оплачете на мама...Певци като тия ли искате бе??Аз съм на годините на Фънка и аз така мисля...другото е ЧАЛГА аре лека нощ на невярващите и дано са по-малко като вас иначе държавата отива на много зле!Иначе за циалата подписка поздрав с песента КЕН ЛИ.......Long live rock'n'roll

188
Бай Ставри 04.03.2008 23:00ч.

Вярно е , че е брутален понякога , ама как да обясниш на някой , който е абсолютен инвалид а се мисли за Нещо , че е едно нищо ? То културно май не може .... факт е , че много от наруганите не могат да се осъзнаят и си търсят вина при другите.... а за това дали е дебел и как се облича - няма нужда човек да е естет за да различи хубавото ....

187
OY 04.03.2008 22:59ч.

KAZAXA CE MIRISEL NA POT.

186
htxl 04.03.2008 22:58ч.

Ne e redno Funky da se darji po tozi nachin,tozi rechnik da go izpolzva na drugo miasto,vqrno e che povecheto kandidati ne stavat za nishto,no i samiqt toi ne stava,pak i ne e tova nachina da skasa kandidat,samo se izlaga,i pokazva che e tap i mn mn mn zloben!

185
Пънки 04.03.2008 22:54ч.

САМО ФЪНКИ!

184
SeNseS 04.03.2008 22:53ч.

Аз твърдо подкрепям фънки !!! Малко му е грубичък езика, но пък поне прави шоу.

183
QWERTY 04.03.2008 22:52ч.

Funky ne vi e kriv be!!! GARGATA, SLAVEI NE STAVA! Istinata vinagi e neprijatana no, e nai dobrija na4in da te prizemi na zemjata. TRJABVA DA SI MNOGO KUX, SLJAP, GLUX I SAMOVLYUBEN ZA DA IZLEZE6 PRED CJALA BULGARIA I DA STANE6 ZA SMJAX!!! ako ne drugo, pone smjax pada za smetka na "pevcite".

182
"Ne mojelo sulio i pulio..." 04.03.2008 22:47ч.

Пич, ... като не може сульо и пульо, може да им се каже нормално. Нито е трудно, нито е неправилно. Как може да обиждаш хората, след като ти самия не си се погледнал на кво мязаш? Ок, да се държи така, да нарежда и обижда и унижава АМА... той самия гледа ли се на кво прилича? А с какви дрехи е? Някой гледа ли го как беше облечен вчера в Сблъсък??? ВСЕ ЕДНО ВЕЧЕ СИ Е КУПИЛ ЗАКУСКА И ЧАКА НА ЩАНДА ЗА БОЗИЧКА!

181
омг 04.03.2008 22:46ч.

Глупаци...............

180
Music Idol sled Mogilino 04.03.2008 22:39ч.

Кандидатите за Music Idol са под всякаква критика.Наистина са представители на това поколение дето мисли, че ако имаш една маркова дрешка си по-магъщ от всички, затова мисля, че си заслужиха доста жестоки критики. Много лошо впечатлние обаче направиха забележките за килограми, ваншност и тн.Дори сляпото момиче отнесе едно доброжелатлно напътствие като е различно да не се прави на идол.Малко е цинично една телевизия, която месеци наред събира пари от хората за да прави живота на различните по-добър, поучава ни как те въпреки, че изглеждат плашещо трябва да живеят сред нас, да ги приемаме с недостатъците им, да не ги изолираме да им дадем равни шансове, изведнъж ни показва как ако едно талантливо момиче е само с 10 кг над нормата не става за певица. Различните също може да бъдат обичани от публиката или пък ако не стават за певци не мисля, че трабва да бъдат унижавани!

179
No one vajen 04.03.2008 22:39ч.

Moje bi debelata svinia e gledal malko pove4ko Simon Cowell, i e re6il da se napravi na vajen. Samo deto si navle4e o6te pove4e vragove, glupaka mu s glupak debel.

178
Marto 04.03.2008 22:34ч.

Какво няма да им говори така! То такива изруди се явяват... Някакви дето пеят по-зле и от мен (смятай означава много много зле!). Да се усетят малко там. Отначало и мен ме дразни, но по-късно разбрах, че просто трябва да има някой който да вкара в реалността въпросните "айдъли"!

177
ЗлияМорков 04.03.2008 22:22ч.

Гледайте само за кво става въпрос ахаха http://vbox7.com/play:efef2720 Е тва е кандидат за идол...и за втори път- дебело и не мое да пее ай кен ли бу ди будаучуууууууууууууууууууууууууу

176
Silvetry 04.03.2008 22:20ч.

Фънки е коректор, лакмус или каквото там искате за да разберете че си върши работата, не може сульо и пульо от село да си мисли че става да пее само защото няма реализация в колхоза. Толкова некадърни "певци" видяхме, че се чудя направо как е бил толкова сдържан. Кво ви става бе хора? Съвсем ли вече ви изчезна правилната преценка? Фънки прави това за което е бил нает - отсява плявата от таланта. Какво от това че плявата предварително не е имала реална представа за себе си и после, разбираш ли, е била "наранена". Ако не мога да пея не се представям за Селин Дион, ако не мога да рисувам - не съм Пабло Пикасо - толкова е просто, кво правят тези хора там?? Просто държавата не им представя достатъчно поле за изява - например да ожънат по-бързо нивата, да издоят по-бързо кравата и т.н.

175
Anonymous 04.03.2008 22:20ч.

Хаха, "така нареченият Фънки" не трябва ли да се съкрати като "т.нар.", а не както пишеше 5-6 пъти "т.н.", което означава "така нататък"... Правописа ми Янко А не знам какво имате против него, верно гаден е към участниците ама като се замислите половината от тях наистина не могат да пеят, а той просто има реална преценка

174
upsurt 04.03.2008 22:19ч.

Абе не ме занимавайте с глупости!

173
gerganche 04.03.2008 22:17ч.

кой е казъл,че Фънки е певец?

172
sweetity 04.03.2008 22:16ч.

тая петиция си я заврете отзад с извинение ..човека си върши работата и на теб ако 1000 души ти пеят на главата цял ден и то само 50 от който могат да пеят и ти ша се отнасяш така ... за мен са няпълно недопустиме не думите на Фънки ами това че музикални инвалиди от цяла България ходят да се излагат и после що ги наричали така и онака ....човека хубаво си им казва истината ами не им създава грешна представа че ги бива в пеенето.... Фънки е СуПеР .... да продължава във същия дух

171
*************** 04.03.2008 22:15ч.

фънки е мн гаден към учасниците в Мusic Idol но го признавам за едно че играе WOW!!!!!!!

170
bety bu 04.03.2008 22:15ч.

Здравейте всички вие възмутени от Фънки. Груб бил,ужасен бил...етика..възпитание дрън дрън. Но поне има достойнство и реална преценка човека. А къде е разума на всички тези нечовешки некадърни, недобре изглеждащи, смешни, на моменти безумни млади хора със самочувствие до небето. Които явно/ както прочетох в един от коментарите/ нямат добри приятели и реална преценка от страна на семействата си. Явно на тях им трябва точно Фънки да им каже в очите това дето другите само са си мислели за тях...ииии незнам защо са си премалчали.Аз като един редови зрител съм доволна,поне се спуках от смях.Не се съредете толкова...това да ви е като ритник отзад. Много справедлив ритник.

169
jajmijua 04.03.2008 22:14ч.

za kak4v NAZIONALEN efir govorim be hora . ja se ogledaite , che tja NAZIATA otdavna e v chujbina , a tuk e bati Fanki . xa xa xa xa

168
дидо 04.03.2008 22:14ч.

няколко пъти се натъкнах на нения, че Фънки бил музикант, певец и т. н. . Някой слушал ли го е как пее? Ами той не би могъл да се класира и за най-селския айдъл, например в село Горна гнойница, врачанско... Бил завършил консерватория? Ама коя? Май-май Коджамарската... или си е купил дипломата, защото като музикант е пресечена нула. Колкото до културата му на общуване с хората, ето мисли на Фънки в едно интервю в "e-vestnik.bg": "...- Не, не, безкомпромисни са простаците. Права си, това е бизнес. Но думата безкомпромисност не ми харесва. ." (http://e-vestnik.bg/2801) Не може един човек, който изглежда (меко казано) отблъскващо и се държи просташки, да съди другите за това, че и те не изглеждат добре, или им липсват първите 7 години. Когато искаш да докажеш на някого, че не му е работа да се занимава с това, с което се занимава, трябва да го убедиш, а не да го обиждаш. Иначе се получава обратен ефект: обиденият се озлобява и кой "печели" тогава? Никой... В този Music Idol-2 има само един музикант (Г-н Казасян), другите са бездарни непрофесионалисти, които по един, или друг начин са станали известни, но истинската музика е за тях "terra inkognita". Жалко, че Люси Дяковска не е наследила поне малко от музикантлъка на майка си, ами е взела само пробивноста на баща си, който също беше и си остава един посредствен тенор. Есил Дюран пък едва ли може да пее като дори 5 % от тези, които самата тя скъса на кастингите.... Но това е "детската болест" на нашата псевдоинтелигенция, на псевдозвездите ни: самочувствие до безкрай, липса на елементарна обща култура, етика на поведение... И да не се очудваме тогава, че много от явилите се на кастинга са копия на тези наши сурогати на интелигенция. "Крушата не пада по-далечч от дървото". Дано "Пей с мен" се окаже нещо по-стойностно и дано там пък Слави Трифонов се откаже да се изявява и той като велик музикант, какъвто никога не стана, а да си каже просто и скромно мнението такова, каквото е. Най-хубавото въобще на тези т. н. "реалити" предавания е... дистанционното на TV-то ха наздраве и нека ви е гот!

167
angreal maker 04.03.2008 22:11ч.

Фънки си е страхотен.Все пак са го избрали за жури,следователно той има пълното право да казва "не" на всеки който прецени,че е неподходящ.Той не участва в кастинга и за това не му се налага да изглежда като Idol.Но това не важи за всички кифли,кроасани,мекици,селски бекове и подобни wannabe звезди.Те трябва да се вместят в изискванията и Фънки се грижи за това.

166
PlaY3r 04.03.2008 22:10ч.

Държа да отбележа ,че Иво танев ли беше къф беше оня Праслак освен че не можеше да пее и беше дебел той е и нахален казаха му да излезе какво тряаше да се обесняа и да се оплаква ... НАли се води Мъж Да приеме загобата като мъж да отиде да се натряска в някоя кръчма и да е жив и здрав Живота е пълен с гадни моменти всеки път ли ще се оправя със някой друг ?! Аре Беги не ме занимавайте с петиций и глупости Фънки си беше напълно ясен и категоричен !

165
cveti 04.03.2008 22:10ч.

българите пак на много възмутени се прайм... човека си върше работата ... за мен лично е доста колоритен и допринася за шоуто..

164
Mr. PUNCH 04.03.2008 22:08ч.

ФЪНКИ Е ПРОДУЦЕНТА може да пиете една студена вода всички Вие хора от петицията ....

163
бубу 04.03.2008 22:05ч.

подкрепям напълно петицията. и само заради него спрях да гледам предаването.

162
Случаен 04.03.2008 22:04ч.

хаха!!! Какво му има на Фънки? Откровен е с някви самочувствени селски пръчки които си мислят че могат да пеят, дори и да танцуват като Майкъл Джексън... хаха кво беше Лунната стъпка на кроасанаджията!!!! Фънки си е 666

161
диди 04.03.2008 22:04ч.

за съжаление предаването поне до тук е напълно опорочено. недопустимо е в национален ефир да се подиграват с външността на участниците и да ги унижават с подвиквания от рода на "мекица" или "шопар". друг е въпросът и че доста от кандидат айдълите просто не пеят, а си грачат нещо си, което за тях е "песен". за съжаление подхвърлянията на журити не направиха предаването по- колоритно, а по- коментирано, но в отрицателен аспект...

160
:@ 04.03.2008 22:03ч.

tiq sa ludi ! funky e golem pi4

159
drinkdodo 04.03.2008 22:02ч.

само така за тези изроди със самочуствие

158
Ico 04.03.2008 22:01ч.

Мисля,че тоя Фънки избива някакви коплекси,възползва се от сегашното си полоюжение и си го искарва на горките АИДАЛИ

157
ЗлияГений 04.03.2008 22:01ч.

липсват ти най-вече на тебе merlin

156
Валери 04.03.2008 22:00ч.

Съгласен съм,че с човек който се виждаш за първи път в рамките на етиката трябва по-толерантно.Но хора които "виждат",че могат да пеят и не "чуват"как грачат,крещят,мрънкат,фърфолят или нямат добри приятели да им кажат,или собственото им"АЗ"е засенчило срама у тях.Такива хора какво заслужават-мисля,че въпроса ми е реторичен.Мисля,че въпроса ми е отговор!!!

155
merlin 04.03.2008 21:59ч.

Tova pokazva kolko sme zatupiali Bravo hora radvaite se na idioti kato Fanki. Sled kato tova ni e idola gorko ni. Mojesh da kajesh na horata che ne mogat da peiat i bez da gi obijdash, no sigorno e mnogo trudno. Zashtoto triabva i intelekt, a tova v BG lipsva

154
po4itatelka 04.03.2008 21:58ч.

OK,moje bi e malko grub ot vreme na vreme i moje bi ponqkoga prekalqwa, no ne razbirate li,4e toi igrae rolqta na lo6oto 4enge, za6toto takawa sa my otredili scenaristite!A i 4estno kazano smqtam,4e nqkoi hora imat nujda to4no ot ocenkata na funki,za da se prizemqt malko na zemqta i da razberat 4e prosto NE STAWAT,za6toto sa grozni i bezdarni!

153
ULTRAS FUNKY 04.03.2008 21:58ч.

На тия с петицията им пожелавам да си организират собствен конкурс, бас държа, че ще сцепят мрака. Мачкай ФЪНКИ, сега изгледах още няколко умопомрачителни участника във VBOX

152
ЗлияГений 04.03.2008 21:58ч.

...Ема,като ти четох коментара установих,че си много кухо парче!(като контрабас си куха)

151
... 04.03.2008 21:56ч.

Za tezi koito sa protiv funki ... da vi kaja pusnete si TV2 i gledaite nai - vuzrasnia ot jurito na kakvo gi pravi ... i dr ... biah servitiorka v edin ot hotelite kadeto besh kastinga ... abe hora vie imate li si na idea kkavi izrodi imashe i s kakvo ogromno samochuvstvie , izvinete me no natakiva tribva da im se kaje v ochichkite vsichko , che da sprat da letiat tolkova mn , funki si e mn gotin , toi ne luje toi kazva ochevadnoto ...

150
ХАХАХА 04.03.2008 21:55ч.

Като гледам какви полуидиоти са се явили на тва а на сичкото отгоре не се чуват колко са зле и имат някави невероятни претенции, фънки наистина им спестява много неща

149
Goshonski 04.03.2008 21:53ч.

Това със подписката е абсолютна глупост. Димитър Ковачев е човек със собствен поглед върху музиката и кандидат-музикантите, каквито всъщност са тези, които кандидатстват в този формат. Смятам за нормално такова поведение - в живота винаги е така - като не ставаш, не ставаш - просто в този случай има и камери.Истината е че не сме свикнали да ни казват истината в очите.

148
радина 04.03.2008 21:49ч.

прав си е Фънки!тея не се ли чуват колко са зле!?и може ли некъв тлъстак да стане музикален идол на БГ?...НЕ

147
Djoanina 04.03.2008 21:47ч.

bravo Fynki-podkrepqm te v borbata sreshtu FALSHA!!kaji im tozi vic:След представление, хор от шестима певци отишли да се почерпят. Когато тръгнали да се прибират, диригентът казал: - Чарли, ти ще караш. Прекалено си пиян, за да пееш с нас отзад.

146
ULTRAS FUNKY 04.03.2008 21:45ч.

Дори ми се струва че ФЪНКИ е доста мек на моменти и им спестява доста неща на повечето кретени там.

145
PlaY3r 04.03.2008 21:42ч.

България се Нуждае от Хора като Фънки !! Директни И Обективни !

144
lili 04.03.2008 21:41ч.

айде сега подписка!тия дето са я направили не са добре!щом не ви харесва-не участвайте бе!

143
ULTRAS FUNKY 04.03.2008 21:41ч.

http://zazz.bg/play:f60f7f97 - ето погледнете за какви свинщини говорим, това момче къде е тръгнало, нямам думи. Отново и тук Фънки е прав на 100%

142
Дарка 04.03.2008 21:40ч.

Аз пък си го харесвам човека. Вярно не е от най - милите хора, но поне казва истината право в очите колкото и да е жестока тя. Много хора трябва да правят точно същото, да говорят право в очите, а не зад гърба на човека!

141
Мр. Еди Кой Си 04.03.2008 21:37ч.

Вие не сте наред бе хора Кво Ви е Виновен Фънки ... абе вие не си знаете мярката бе .. преди да се явите в Мюзик Айдъл хванете един домашен микрофон записхете се докато пеете и като се чуете ако се харесвате как пеете отидете ама извинявам се много да отидат някви си там изроди дето не могат името си да кажат без да допуснат Грешка па камоли да испеят нещо е вие се оливате човек търпи търпи ама до един момент ... Гледах едно коментарчее по долу мисля че беше писано от Плеър Това че фънки е жица не трябва да е повод за да се правите на маимуни и да се криете зад мониторите и да ми се оправдавате с някви си петиций и какви ли не глупости !!!

140
ULTRAS FUNKY 04.03.2008 21:34ч.

Естествено че съм 100% на страната на ФЪНКИ! Сума ти неандерталци се изсипаха на това шоу - да е жив и здрав ФЪНКИ да ги реже овреме! А тия смешковци с тая петициця сигурно всичките са минали под ножа и ги и яд, че в БГ има хора, които наистина могат да пеят и ще успеят. Давай ФЪНКИ, мачкай брато!

139
протестна петиция срещу бездарниците в 04.03.2008 21:32ч.

моля ви не се явявайте и недейте да ревете като ви кажат истината в очите...доста от вас бяха дебели, грозни, некадърни и най-лошото е че си вярвахте подписана от мен

138
Бовко рулз 04.03.2008 21:29ч.

Фънки видимо е там за да изразява общото мнение на журито, щото е най-дебел и никой не може да го набие. И все пак малко финес не би навредил никому.

137
Вайл 04.03.2008 21:25ч.

След като некадърна сган в такива феноменални количества смее да се яви и тотално да опорочи така този музикален конкурс, поведението на въпросния член на журито е напълно адекватно. Абсолютно безсмислено и тъпо начинание сте подхванали.

136
nqkoiotnqkade 04.03.2008 21:24ч.

Бе вие друга работа нямате ли си,ми се занимавате с бачо ви Фънки?"сигурно е бил някой преди 20 години, но сега не е"Ти чуваш ли се какво говориш?!?Кой докара Depeche Mode, Metallica, Scorpions,Jimmy Page & Rober Plant и Stereo MC's в България?Ако всеки "никой" можеше да организира концерти на ТАКИВА групи и изпълнители в ТАКАВА страна като нашата.... А и добре че е той да ги сваля на земята тея малоумници,които са отишли на конкурс за музикален идол,като е под съмнение дали ще будят адмирации и на квартално ниво със своите "изпълнения"...или поне 95% от явилите се са такива де

135
pips 04.03.2008 21:23ч.

Abe vijte sq,vqrno e 4e e naistina prekaleno glub ama izvinete nemoje hora deto i predstava si nqmat ot peene da hodqt da mi se qvqvat na "Music Idol".Puk i to 4ovek tarpi do nqkade,a to ne bqha "na maika ti meki kru6i" pesenta za himiqta,Mariah Carey i o6te kup drugi idioti.Ta misalta mi e 4e go razbiram 4oveka do nakade.Edinstvenoto s koeto sored men ne trqbva da se podigrava e van6niq vid,6toto nemoje vsi4ki da sa "folk pevici",a i toi ne e ot nai-slabi4kite taka 4e mislq 4e e redno da se saobrazqva malko.

134
Някой си там 04.03.2008 21:20ч.

Прав си е човека, както си иска ще им говори. Фънки Ръ Лъ Зъ и на който не му харесва това да си гледа работата, к'ви петиции к'ви пет лева?

133
ЗлияГений 04.03.2008 21:19ч.

......поредното абсолютно излишно начинание!Що за болен мозък роди тази петиция?Човека казва онова,което мисли!Какво толкова има?Ако не ви харесва - не гледайте,не се съобразявайте и толкова.....все пак "как гарджето стана певец" е една друга история,нали?Не,не може куцо,кьораво,сакато,Сульо и Пульо да ходи да се напъва(при това фалшиво)и човека да ги погали с перо!....така че петицийката на фуния и знаете къде да си наврете.....

132
PlaY3r 04.03.2008 21:18ч.

Ох Майко Мила ... Фънки както повечето хора смятат си е пич! Той Е Обективен И Казва това което мисли! Лично аз уважавам този тип Хора..Но истината е че повечето Хора от изброените в Статията са против него поради факта че Фънки слуша Метъл или накратко както се изразява младежта днес той е Жица .. Аз съм твърдо Против тази петиция.. По добре си помислете върху този въпрос: Как може Паметник на културата във един Български Град да бъде Джамия!!!Надявам се да не съм засегнал Никой със този коментар , Но това е моето мнение по въпроса.

131
ЗлияМорков 04.03.2008 21:16ч.

+тва си е абсолютно прав за тировете...може и той да е извънгабаритен ама поне не иска да става звезда или идол...а не като разни изроди от типа "Ай кен либуди будау чу" и подобни...Аре който ме е разбрал честито, а който не - не ми пука

130
INC 04.03.2008 21:15ч.

Lucy Rulzz

129
Danny_Filth 04.03.2008 21:13ч.

Opredeleno podkrepqm funki,zaradi nego gledam tova predavane,mnogo si e prav 4ovka,ne moje da otide6 kato surbin na ilienci na kasting i da cvili6 kato razpran kon,tiq za ujasna skrab,ne ne zaslujavat da gi pitat kak se kazvat,kamo li d peqt,predstavqte li si kolko takiva sa izslu6ali,sigono im idva da se grumnat i nakraq im govorqt po su6testvo poneje tova zaslujavat.A tezi koito naistina mogat da peq ne sa bili kritikuvani a naprotiv polaskani i pohvaleni,dori sam im pojelali kusmet,zamislqli li ste se nadtoq fakt.Na bqloto ne moje6 da kaje6,4erno,a tiq deto gi hrani sa za TURBO LIGA, na Bobi Turboto a ne za music idol.Bravo na funki,samo taka hrana za vsi4ki i mnogo blagosloviiii,bravo,bravo zaradi teb go gledame!!!

128
maskoni 04.03.2008 21:13ч.

hahahahahahahaha Funky rules!

127
ЗлияМорков 04.03.2008 21:11ч.

Че немога да пиша на кирилица си е отделен въпрос

126
ЗлияМорков :Р 04.03.2008 21:09ч.

Абе вие сте доста глупави бе!! Кво искате като излезе поредния педал или циганин или и двете и Фънки да му казва колко е прекрасен/а...Като някои не може да пее да ен се явява на тия кастинги ве да го е*а.Или ако някой са го излъгули че може да пее да се сърди на тоя дето го е излъгал, а не на Фънки!Човека просто си казва каквото мисли- това е качество,което повечето от тъпаците от петицичта нямат!!!Кво се занимавам и аз с глупости ебаси Гънки rlz не ми пука за другите

125
Мишо 04.03.2008 21:07ч.

Който иска да ме намери: известен съм Мишо от провинцията Това винаги ме е кефило, някой "столичанин" да ми каже: - Вие от провинцията... ... (еди какво си) Абе хора вчера отидохте в сф. и станахте "столичани" Тате и Мама копат картофи на село а той най-големия "Аз съм от сф." Пиша сф. съкратено и с малки букви нарочно. Не е правописна грешка (за тези които ще се почустват обидени - а такива ще има) Пловдив Баце. Мой да ни е беден градът, но си ни е красив и управниците са ни богати. (макар това мен да не ме грее)

124
marlboro 04.03.2008 21:06ч.

sha va eba v peticiite sha va eba FUNKI e manqk mnogo otkroven i kazva se vqrni raoti toi e edin manqk a za tapite chalgari edin ui za texno zdrave

123
станимир 04.03.2008 21:03ч.

От чалгари какво може да се очаква ФЪНКИ си е много готин!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

122
foxy_vd 04.03.2008 21:02ч.

Каква ненавист бе идиоти? Какво ви е направил човека? Не сте свикнали да се казват нещата открито, нали? Евала на Фънки, да ги изгони всичките самозванци. Не може сульо и пульо да ми кандидатства за слава, трябва да имаш качества за тая работа. Да го духат недоволните, само така Фънки.

121
Мишо 04.03.2008 21:01ч.

Фънки, не ги слушай Баце Аз те подкрепям! Др. Мънев (или до автора на писмото, ако сте вие) - Съжалявам, но съвсем не сте прав... Човек си има речник и си го използва. Димитър Ковачев си е изградил думи и изрази с които да бъде оригинален и си е такъв. Аз съм от провинцията и се кефя на пича - Фънки. Прав си е, едно "НЕ" не е достатъчно, трябва да поясни за какво не става. И си го казва: "бегай да сваляш малко кила и догодина пак ела" - това ще рече: "няма визия, колкото и хубаво да пееш няма да се харесаш на зрителите и ще отпаднеш". ИЛИ "ревеш като магаре" - "другия път изпий две сурови яйца, не че ще ти помогнат" И ТНТ... Да не пояснявам

120
Ivan 04.03.2008 20:59ч.

този тюфлек фънки го познажам много добре макар и визуално съсед ми е .....Това е един гюведжар готов е и майка си да размени срещу парче добре нарязана сланина.

119
Весела 04.03.2008 20:58ч.

ако сте гледали оригиналния Music idol сигурно знаете, че винаги един от журито играе ролята на 'Злодея', така че няма какво да се сърдите на Фънки.Това е шоу...пък и няма нищо лошо нещата да бъдат наричани с истинските им имена,стига вече стова престорено добро въпитание...

118
ulupa 04.03.2008 20:56ч.

4e kakvo mu e na 4oveka kato se qvqvat vsqkukvi na musik idol koito ne mogat da peqt a si mislqt 4e mogat .4ovekut si e super jure i si vur6i rabotata dobre

117
Noel 04.03.2008 20:54ч.

Фънки е просто един дебел басист от миналото, който в общи линии никой не помни и всеки се чуди кво прави тоя в журито на "Music Idol". Някои хора преди тва дори не бяха чували за него...общо взето доста простоват сигурно е бил някой преди 20 години, но сега не е

116
asan hadjiev 04.03.2008 20:49ч.

i az sam protiv gruboto otno6enie na FANKI.Toi ot kakva muzika razbira,4e e 4len na jurito?Mejdu drugoto da kaja,4e jurito na 'music idol'izob6to ne mi dopada!!!A FANKI da pogledne parvo sebe si...............!

115
wiggaZ 04.03.2008 20:47ч.

podkrepiam!!!

114
pretender 04.03.2008 20:39ч.

фънки е баси пи4а!!!! много право си ги реже разни полуидиоти и олигофрени!!!!!

113
ioanna 04.03.2008 20:35ч.

Funki e absoliutno prav...az li4no poglejdam predavaneto..ne moga da izdarja na gledkata i pet minyti..a pak toi kak izdarja tezi nekadarnici neznam....

112
митака 04.03.2008 20:30ч.

БГ мюзик айдьл = 100% идиотизьм = машина за пари на хората с kinti

111
X_NRG 04.03.2008 20:24ч.

Я си ебете майките - Фънки има най-точно мнение за всички и им го казва право и директно. Какво са отишли някви маймуни на Мюзик Айдъл...

110
ico 04.03.2008 20:21ч.

Toq e pulen komplesar i tursi kude da si izbiva kompleksite.Kak 6a vika na oniq 4e e debel kato tva prase e 3 puti po debelo ot nego.Ama ina4e pravi smqh ama za samoto durjanie ne mu pravi 4est

109
Wallace 04.03.2008 20:21ч.

Ема, срам и позор си ти! оставям те да тънеш в неведение и да не знаеш колко много е направил фънки за България и за българските фенове!

108
galina 04.03.2008 20:20ч.

sbarkal si predavaneto funki boy ta ti si za cql sezon na palna promqna

107
funki drop 04.03.2008 20:19ч.

az sam funki i sa mnogo debel i moga da peq az sam nai velikiq ot vsiki vas az sam podobie na rambo relefa

106
Коко 04.03.2008 20:15ч.

То кой да хареса тоя дебил фънки освен някой като него..

105
Eма 04.03.2008 20:15ч.

Отново виждаме един неуспял човек,незнайно как станал член на жури за музикални таланти,да избива своите комплекси.А той има много-грозен,дебел дебил,с ниско ниво на интелект и високо ниво на холестерол!!Освен него,въпросната лесбийка ,Пипи и чалга проститутката -оформят невероятно трио.Не бих искала това да е извадката на най-компетентните хора в нашето общество!СРАМ и ПОЗОР,УНИЖЕНИЕ за всички нас,българи!

104
Катя 04.03.2008 20:14ч.

Няма друг такъв ИДИОТ като Фънки!!! Абсолютен кретен и простак, какво друго да кажа

103
porki 04.03.2008 20:13ч.

ахахахах какви кретенчета да пиша петиции. Пубертетчета малоумни тйин-чета ахахахахах по цял свят едно и също. Във всеки Айдъл по света има ЛОШИЯТ ОБРАЗ и това е нарочно - такава е концепцията. И във всяка държава се събират малки пикльовци и пикли да пишаът петиции против Лошия Образ - ужасни роботи-зомбита ! СТАДО ! Еднакво мислещи елементарни жалки типчета. Трагедия ! Eto tova e edna umna misal !!!!!!!

102
Браво Фънки! 04.03.2008 20:11ч.

Какви са тия простотии бе ? Най-после да се намери един човек , който да каже на селяците в очите че са се качили на масата и някви малоумни "съвестници" решиха да плюят?! Крайно време беше! Браво Фънки! Очевидно е , че когато хората не могат да се самопреценят и се явяват на такъви конкурси с абсолютно неадекватното си присъствие всеки би имал отрицателно отношение...въпрос на стил е как ще го изрази човек, но по-добре директно към неадекватните хора! Браво Фънки!..а селяни без мярка колкото щеш по земята...ако се съобразява чавек с всеки...ще вземе да стане прост чалгаджия,/нищо че тогава ще е възпитано според тези които сега реват/.. Браво Фънки...Само така!!!

101
X-Enigma Admin 04.03.2008 20:11ч.

Имам общи приятели с Фънки и също така от това, което виждам по телевизията искам да кажа, че ни трябват повече хора като Фънки, които да ни свалят на земята и да ни поставят на мастото ни. Например: застанала някаква жена, която не може да говори правилно и не може да произнася някои съгласни и иска да пее... Фънки я накара да каже няколко скороговорки и директно й каза "Ти знаеш ли, че имаш дефект в говора и не можем да те вземем?" и си я изпрати по живо по здраво. Плюс това ако не беше Фънки то щеше да е друг от журито и него щяхте да го критикувате. Фънки росто сваля надувките на земята с едно голямо "ТУБ!!!". Ако някой не е съгласен с мен. Нека заповяда на имейла ми. nfspeedy@bav.bg

100
GOTIN 04.03.2008 20:10ч.

NA TOIA BUKLUK FANKI MIASTOTO MU E PRI MANAFITE,DA MU SKUSAT DEBELIA GUZ.OTVRATITELEN PLUJEK E.KOI IDIOT GO IZBRA TOZI PROTIVEN,TLUST PROSTAK? S IZBORA SI V JURITO NA TOZI POMIAR SE IZLAGATE IAKO.

99
shkembeto 04.03.2008 20:10ч.

haha funkito li mnogo e zle fufli debel e ima obici kato na pedal pleshiv e metal e haha i sa prismiva na u4astnicite hahah nqma takuf kaval.A moje da ima i cici ot debelina dimek stava cicest oligofren

98
Шефа 04.03.2008 20:09ч.

Фънки е голям професионалист в музиката, но това не му дава право да има такова отношение към кандидятие. Заставам зад петицията!

97
malin 04.03.2008 20:09ч.

mislq, 4e podobno darjanie v efir kato tova na fanki e ne6to normalno za bulgariq.Az jiveq v 4ujbina tuk sa6to se provejdat kastingi,no komisiqta ne se darji taka prosta6ki.I ne samo Fanki i ostanalite 4lenove na jurito ne sa podhodq&ti.

96
Gipsa 04.03.2008 20:08ч.

aide funki na banq

95
Lainovoza 04.03.2008 20:08ч.

funki e debel prost metalqga

94
Don Momchilo 04.03.2008 20:08ч.

Когато е член на жури, той става автоматично медийна личност, което означава 4е трябва да се съобразява с изказванията и да не накърнява само4уствието на хората колкото и жалки да са те.Първо аз ако бях тоя тлъстия шопар така щях да го наредя, че нямаше да посмее да се обади,защото нямаше да знае какво да отговори и второ какъв е той, че да обижда хората. Той има право да се произнася само за певческите способности на участниците. Да върви на майната си и като иска толкова много да обижда да обижда майка си и баща си и кокошките, патките и прасетата на баба му, от които е станал толкова мазен и противен. Аз не съм виновен, че иска да си избива комплексите и това, че цял живот е подтискан, че не се вижда в огледалото, е причина да обижда другите.Съдете го хора. Това е моето предложение. Успех!!!

93
ggp burgas 04.03.2008 20:07ч.

fuck off pigg

92
fafnir 04.03.2008 20:07ч.

fufleshtiq debelak da si ebe maikata

91
dgd funky 04.03.2008 20:06ч.

duhai funki

90
porki 04.03.2008 20:05ч.

Funki e gotin ne znam kvo iskate ot nego mi 4e to e pulno s tapaci v toq idol!

89
deAD Funky 04.03.2008 20:05ч.

adskia debel ne debel napravo osvinen do bezobrazie slaninest lainqn bidon za nikaf h.i. ne stava da go mahat

88
sunman 04.03.2008 20:04ч.

прасето Фънки е брилянтен идиот.чудя се как се е добрал до баницата и как има хора дето го харесват.интелигентен кат ютия приличащ на каца.аде въз от тука...

87
The MaXx 04.03.2008 20:03ч.

MAINATA MU NA FYNKI SAMO EMINEM

86
Lina 04.03.2008 20:01ч.

Mislq ,4e tozi Fanki e golqm prostak i sam napravo vazmutena ot otnoshenieto mu kam u4astnicite.Osobenno grozno postapi ,kogato izgoni mom4eto ,4e bilo debelo,kak moje takada go obijda .To po-golqma svinq ot nego ima li?Nali se otcenqvat musikalnite sposobnosti na kandidatite ,a ne vanshniqt im vid.Ako tarsim samo rusi kosi,golemi gardi i gra4eshti glasove,po-dobre da go krastqt 4ALGA-IDOL

85
anti funky 04.03.2008 20:01ч.

toz e asboliuten kaval mnogo iznervq da go mahat

84
porki 04.03.2008 20:00ч.

83
The MaXx 04.03.2008 19:55ч.

funki e ne trqbva da kazva taka napravo no e prav se pak

82
SHEKY666 04.03.2008 19:51ч.

Че е груб Фънкара-да!Ама че е бъкано с тъпаци,дето си мислят че стават за нещо друго освен за смях-да!И това е вярно.Аз го подкрепям.Напълни се с надути бездарници

81
MILENA ! 04.03.2008 19:47ч.

ABE VIE TUPI LI STE E TAKA !!! Q PRAVETE RAZLIKA M/U PROSTAK I GLUPAK !!! TVA 4E NQKOI E S PO DIREKTEN IZKAZ I KAZVA NE6TATA NA BEZDARNITE MUR6I SUS SAMO4UVSTVIE DO NEBETO V O4ITE NE ZNA4I 4E E GLUPAK !!! A MN INTERESNO DALI VSI4KI KOITO PLUQT FUNKY BQXA VLEZLI V MUSIC IDOL BLAGODARENIE NA NEGO 6TQHA DA SA NA SU6TOTO MNENIE...NE BUDETE JALKI I A REALISTI I NE PROQVQVAITE SU4UVSTVIE I TOLERANTNOST KUM LICEMERNITE USMIHVA6TI SE NA VSEKI KOITO GI UJ GI HARESVA ...

80
monika 04.03.2008 19:47ч.

napalno podkrepiame peticiata sre6tu dimitar kova4ev

79
името е без значение 04.03.2008 19:46ч.

моето мнение е следното : всеки има право да казва каквото си иска, а всеки засегнал се има право да го съди Та въпроса ми е кога българина ще се научи да си търси правата ,за да може нацията като цяло да има малко самочуствие Стига сме следвали законите на джунглата

78
xSAne 04.03.2008 19:45ч.

huh, smeshna rabotica. Tolkova mnogo tupi bulgari (chalgari) izmejdu koito est, ta da napadat Funky. Choveka si sipva samo istini, tva che vie naistina se chuvstvate zasegnati.. ami pomislete, che moje bi naistina e taka. Nekadurni, podchertavam NEKADURNI hora, koito si nqmat predstava ot peene, ne vijdam kvo pravqt tam. QKO E dori che gi obijdat, da im vleze malko akyl.

77
Marylin Manson 04.03.2008 19:44ч.

Браво Мите, браво Фънк!!! Докато в тази държава продължават да витаят някакви музикални "тежнения"(извращения) идващи от Мала Азия ще е така, просто той ви е казал истината в очите. Rock'N Roll Rules!!! (punk)

76
Vess 04.03.2008 19:43ч.

hahaha stana mi sme6no kato go pro4etoh tova pismo, yavno ima mnogo zagubeni i stra6no ograni4eni hora v taya podpiska. nai veroyatno e podpisana i ot vsi4ki uligofreni deto imat samo4uvstvie do nebeto a peyat to4no kato magareta. Iva i kilmister go kazaha nai dobre

75
tribaleto 04.03.2008 19:39ч.

mnogo e zle toq funky.samo obijda horata...a toi samiq e adskiq mazen 6opar.

74
elvis 04.03.2008 19:37ч.

ebalo si e ama q go vijte ta toi e shopar hahahahah shopar debel

73
София Ивалина Иванова 04.03.2008 19:36ч.

Монго съм възмутена, трябва да бъде махнат този арогантен човек от журито. Много моля да се направи нещо по въпроса, така ли ще възпитаваме децата, в грубо държание и арогантнаст. Кой му позволява такава обида на личността на хората проявили смелост да се явят на конкурса? Това дали имат или нямат талант ще се види, но не и да ги обиждат, тоя да не е кой-знае какъв изпълнител.... ???

72
eco 04.03.2008 19:28ч.

аман от бездарници. Че Фънки е простак, е ясно, но пък бездарниците тямат брой в тая държава. Че и си вярват.

71
Коко 04.03.2008 19:24ч.

Мда отдавна не се беше изявявал по-голям простак и тъпанар от Фънки по телевизията...

70
Iva 04.03.2008 19:21ч.

Ami kato ne Vi haresva ne gledaite. Ako vsichki kazvaha samo "DA" i "NE" predavaneto shteshe da e bezkraino skuchno. Osven tova Funki si e mnogo gotin i az iskreno se zabavlqvam kogato go gledam. Da ne govorim che predavaneto "Musik Idol" se slavi s kriticho i zlo juri ne samo v bg, a po cql svqt. Evala na choveka che e iskren. Osven tova e napalno prav i ako ste gledali pone edno predavane shtqhte da razberete che e prav. Kakvo da kaje na edin uligofren kadeto i toi ne znae za kakvo e tam ili na din napalno bezdaren chvek kadeto pee bezkraino falshivo i osven da se izlaga drugo ne pravi. Vie kadeto ste protiv i ste podpisali peticiqta ste mnogo ogranicheni hora, pone spored men.

69
радо 04.03.2008 19:16ч.

ей циганин Stoena нямаш дума без правописна грешка в поста! Мангал с мангалите

68
Kilmister 04.03.2008 19:16ч.

Ами като отиват някви чалгари и селяни, които не са се занимавали сериозно с музика през целия си живот да се кандидатират за музикални идоли на България какво очакват? Аплодисменти? Досега не съм го видял да се държи грубо с някой, който взима това състезание на сериозно. По-скоро да махнат оная силиконова патка, дето се има за певица. Айде стига сте ревали и роптали. Направо ме е срам, че пиша в тоя сайт, но като ви гледам малоумните инициативи, направо ми писва...

67
чочи 04.03.2008 19:15ч.

как няма да нагрубяват хората като те не стават за нищо

66
georgi 04.03.2008 19:15ч.

samo hevi metal(rock) i fanki

65
Ropero 04.03.2008 19:14ч.

Фънки,тръгвай си!Предполагам,че продуцентите са те посъветвали така да се държиш,но е направо нетърпимо!!!Как ще ти гледаме мутрата по-нататък?!Всъщност знам-ще гледаме Нова ТВ и Пей с мен!!!

64
Stoena 04.03.2008 19:11ч.

Az za sam s nego!Nogo qsno ima takia kadet sa tragnali da se pokajat sam po Tv,a si nqmat gram ponqtie ot peene i takia mazni cigani kadet naprao tree gi gonat!

63
радо 04.03.2008 19:09ч.

защо никой не пише на български????

62
joro 04.03.2008 19:06ч.

az sam ZA funki!!!!!!!!!!!!! vie chuvate li kak peiat tezi koito toi goni???????????? az i tolkova mil kolkoto nego niama da bada ako po cial den slusham totalni idioti neosaznavashti kolko sa zle

61
1 04.03.2008 19:05ч.

decata gledat ot Folk pevicite , podragavat na tjx i prilicat na tjx .Ne im se sardete.Eto do kade vodi calgata

60
rado 04.03.2008 19:05ч.

Тъпаци!!! Не ставате за нищо и човека ви го казва направо в очите.Засрамете се и мирясайте

59
nikola 04.03.2008 19:04ч.

i az sam sreshty Fanki

58
nikola 04.03.2008 19:04ч.

Nikola Kostalov , Pomorie

57
Tania 04.03.2008 19:02ч.

Dobre Fanki kato kazval kakvoto misli,kaji mi kak moje glasa ti e da e kato izlqzal ot " pti4i gaz"s izvinenie

56
ivan 04.03.2008 19:02ч.

MEN PUK FUNKI ME KEFI!!!mnoo e qk!tova,koeto na vas izrodi ne vi haresva e 4e govori istinata v o4ite!DA VI EBA MAIKATA GROZNICIII!!!!

55
Сашо 04.03.2008 18:59ч.

Какво очаквате? Music Idol е поредното просташко забавление за простия ни народ. Разбира се че ще има такива съвременни бай Ганьовци като Фънки, Вучков и онази кокона, не й знам името даже... Нали за това го гледате, за присмеха над некадърните...

54
Plevel 04.03.2008 18:58ч.

Напълно съм съгласен с това мнение. Че той прекалява..прекалява. Но все пак казва каквото мисли. Вие всичките какво бихте казали на разните курвета и педали за които пише в мнението което цитирам? Цитат: не се сърдете, деца. това е животът. Фънки казва това, което мисли, без да ви заблуждава и без да ви манипулира. вижте колко надути и надменни кандидати има (Гьошев е показателен) -те живеят в свои свят, вярват на приятелите си, които ,за да не ги обидят или защото са тъпи. Другият проблем, който забелязвам - допи Есил е шокирана от курвенското поведение на 15-17 годишни момичета (и изпедерастени циглета) - това са плодоветена чалга-културата - щом Азис е културен фактор, горко ни.

53
Венсон 04.03.2008 18:57ч.

Това предаване говори за нас българите, че не си тачим талантите. Фънки би ме кефил в някой филм на Тарантино, но в Мюзик Айдъл няма място.Колкото до останалите те са тотална пародия. Пародия е и цялото предаване.

52
Nqkoi 04.03.2008 18:52ч.

Dear Jonata

51
Galq 04.03.2008 18:48ч.

I az sam na mnenieto 4e Fanki trqbva da iz4ezne ot Music idol, obijda u4astnicite, a ne se vijda toi na kakvo prili4a.....PRISMQL SE HARBEL NA 6TARBEL...HA HA

50
....... 04.03.2008 18:48ч.

d0kaDe CtuGHaXme ;(

49
ние сме възмутениот журито 04.03.2008 18:45ч.

Чесно казано имаше и такива, който пяха много хубаво.Като се има в предвид, че повече от половината фолк певици пеят фалшиво също както изложилите се не виждам за какво толкова им се подигравате- изложилите се пеят също толкова добре, колкото и фолк певиците.А относно журито, няма да е преувеличено да се каже, че едва ли има по смотано от това и Четримата.

48
Слав 04.03.2008 18:44ч.

Jonata не говори глупости откога си в САЩ и защо гледаш БГ Айдъла, а не си гледам Американ Айдъл - там Саймън е същият Лош Образ и ги обижда повече и от Фънки. Там пак се пишат петиции срещу Саймън. С тая малоумна петиция се показвате като малки компплексирани тийнейджърчета само.

47
Jonata 04.03.2008 18:42ч.

Az jiveia vav USA , i gledam predavaneto sas nitarpenie , no shtom vidia tova mekotelo palno sas laina (fanki), prosto spiram da gledam , iskam po niakakav nachin da pomogna da se izgone tova chucholo.Ako beshe vav Amerika , dosega shteshe da e zabraven.

46
Слав 04.03.2008 18:41ч.

Ахахахха дело хахаха ти добре ли си - тия подписват железни договори с всеки явил се на кастинг и в тези бумаги се подписваш, че не можеш да ги докоснеш с пръстче. Всичко е подсиурено. Сами са си виновни всички тези некадърници дето отиват там да стават за смях пред цяла България.

45
_)_ 04.03.2008 18:35ч.

Всъщност няма значение, не зависи от петиция , а от рейтинг, щом е гледано, ще си седи до края. Не го мислете много, а се кефете на можещите и евентуално на тъпотиите на въпросния дебелак.

44
kiril 04.03.2008 18:34ч.

si4ko e dokumentirano seki koito se 4ustva obiden moje da si pusne delo za obida v sada i posle 6te mu stane naistina veselo

43
Tania 04.03.2008 18:33ч.

Spored men Fanki e nai-golemiq kompleksar ot vsi4ki vzeti zaedno.Tq prostotiqta po4iven den nqmala i po gorata ne hodela

42
_)_ 04.03.2008 18:30ч.

Може да не е оправдан за всичко, но за някои неща е напълно прав. Половината са комплексирани трактористи, които смятат, че света е техен, а и не забравяйте това е шоу, не соц. вечеринка.

41
DADA 04.03.2008 18:30ч.

Da,triabva da ima i edin loh,no,muj,koito e istinski i vizualno i umstveno,a takova govedo-ne,ne e za TAM!PDKREPIAM PETICIATA!U SPEH!

40
Бургас Славчо Тодоров 04.03.2008 18:30ч.

Погледни себ си Фънки,не ти знам името,но не намирам голяма разлика между теб и на тези на които се присмиваш. Има една поговорка:-Присмял се хърбел на щърбел. Погледни се в огледалото исам ще разбереш за какво става въпрос.

39
Иван 04.03.2008 18:30ч.

Фънки, красотата е преходна, но тъпотата вечна братле!

38
Tania 04.03.2008 18:29ч.

Kakvo zna4i "selski idol" vseki ot nas malko ili mnogo vqrva sam na sebe si,vsi4ki onezi tam na misic idol sa si povqrvali 4e mogat da peqt

37
Tania 04.03.2008 18:28ч.

I da priemem 4e pri nego vliza edno palno mom4e/kakto i stana/,Fanki go izrqza bez da go 4ue,zamislq6 li se 4e tova mom4e moje da e napalnqlo ne ot hrana,a ot lekarstva da kajem.Toi moje da sazdade kompleksi na nqkoi ot raz

36
dido 04.03.2008 18:28ч.

Фънки е велик!Само така трябва да се държи с шибаните селяндури.Това не е "Селски идол".

35
_)_ 04.03.2008 18:27ч.

Никой не ги е накарал насила да ходят там, като си чувствителен си седиш в къщи и не се излагаш пред цяла България.

34
Tania 04.03.2008 18:26ч.

Fanki moje da e bil kadeto si poiska,ni6to ne go opravdava tova 4e obijda horata,nali se se6ta6 kolko takiva maloumni vijdame po ulicite vseki den,trqbva da gi obijdame li

33
_)_ 04.03.2008 18:24ч.

Ха, ма сте ми убавци. Половината от явилите се в Music Idol са шибани идиоти, което значи, че Фънки, който е виновен за идването в България на световно известни звезди като Depeche Mode, Rihanna, Kylie и тн. може да говори какво то си поиска за т.нар. певци. От комплексирани псевдо педерасти до инфантилни тийнки и представители на малцинствата са 80% от участващите и поне да можеха да пеят. Естествено, че трябва да има лош в журито така е и в American Idol, така е и тук. Така, че нека да кажа на всички, които смятат, че Фънки няма място там. Човека е бил в група "Eра", ако на някой му говори нещо, но явно почти всички са pop-folk listeners, хахах. Аре със здраве!

32
Tania 04.03.2008 18:20ч.

Tova za peticiite ne e mnogo qsno,ama nali vsi4ki sme svideteli,kolkoto i lo6o da pee6,ne si tam za da te obijdat a da te ocenqt

31
Слав 04.03.2008 18:18ч.

ахахахах какви кретенчета да пиша петиции. Пубертетчета малоумни тйин-чета ахахахахах по цял свят едно и също. Във всеки Айдъл по света има ЛОШИЯТ ОБРАЗ и това е нарочно - такава е концепцията. И във всяка държава се събират малки пикльовци и пикли да пишаът петиции против Лошия Образ - ужасни роботи-зомбита ! СТАДО ! Еднакво мислещи елементарни жалки типчета. Трагедия !

30
~EL~ 04.03.2008 18:18ч.

Амм, само обидени участници ли имат право да изявят неодобрението си към тази...хм... личност или можем всички. Аз не съм участник обаче съм направо отвратена от държанието му към хората, дори към тези, които очевадно (или по - скоро ушевадно) пеят фалшиво (моля никой да не се обижда!!!)

29
аз поне знам 4е не ставам за певец 04.03.2008 18:17ч.

абе като не могат да пеят журито им криво,толкова музикални инвалиди накуп куде другаде

28
Tania 04.03.2008 18:17ч.

Da saglasna sam s"az sym",ne mislq 4e tova e dobrata precenka na juri.I tuk si pozvolqvam da rabotqt na simpatii i 4ak da si go pokazvat

27
Tania 04.03.2008 18:15ч.

Mislq,4e nikoi ot 4lenovete na jurito na Music idol 2 ne moje da dade to4na ocenka za izpalneniqta na kandidatite.Kakvo da kajem za Lusi,tova 4e i se e otdalo 6ans da pee v takava grupa si e 6ans,Vili--moje da e cenitel na muzikata,ama ne e pevec.Esil...prosto nqmam dumi,az po princip slu6am folk,ama tazi Esil mi idva malko pove4e,tq gra4i,a za Fanki nqmam dumi,kakvoto i da e postignal v karierata si,toi vodi izvestnite pevci u nas i kato se zamislq mai mu lipsvat parvite 7 godini ot jivota mu,zashtoto nikoi ne se e rodil na tozi svqt da bade unijavan i obijdan.

26
az sym ... 04.03.2008 18:14ч.

Az mislq , 4e tozi Music Idol 6te byde pylen proval. Zashtoto jurito ne proqvqva nujnoto uvajenie kym kandidatite. Prednoto juri mi dapada pove4e. Na temata za Funky : ako toi byde na tqhno mqsto ne mislq , 4e shte byde po-dobyr. Ne zaslujava mqstoto , koeto mu e dadeno ,a imenno da byde JURI. Aide priqtno gledane na Music Idol 2.

25
#$ 04.03.2008 18:12ч.

а той с какво се занимава изобщо?

24
tan4eto 04.03.2008 18:10ч.

Spored men Music Idol 2 e palen proval,ama paleeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!Cqloto juri e .......nqmam dumi.Slavi Trifonov, GLORIA ,Iordanka,Doni tova sa utvardeni imena profesionalisti v svoqta oblast i #1 v janra si!!!nadqvam se do godina slavi da sponsorira music idol 3 i jurito da si e sa6oto kakto v parviq sezon.A na segashnoto juri im davam edno STIMULIRA6O NE!

23
TAN4ETO_LOVES_GLORIA 04.03.2008 18:10ч.

Spored men Music Idol 2 e palen proval,ama paleeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!Cqloto juri e .......nqmam dumi.Slavi Trifonov, GLORIA ,Iordanka,Doni

22
gogo 04.03.2008 18:09ч.

На мен ми харесва.

21
МАРТИН ХРИСТОВ 04.03.2008 18:09ч.

НЕ МУ Е МЯСТОТО СРЕД ЖУРИТО-СЛОН В СТЪКЛАРСКИ МАГАЗИН.НИТО ИНТЕЛЕКТ,НИТО ВИЗИЯ.НИТО МАНИЕРИ НА НОРМАЛЕН ЧОВЕК. ПОНЕ ОТ МУЗИКА ДА РАЗБИРА...ХЕМ ПРОСТ,ХЕМ ГРОЗЕН..

20
TAN4ETO_LOVES_GLORIA 04.03.2008 18:09ч.

Spored men Music Idol 2 e palen proval,ama paleeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!Cqloto juri e .......nqmam dumi.Slavi Trifonov, GLORIA ,Iordanka,Doni

19
silvia 04.03.2008 18:06ч.

Spored men funki e gotin 4ovek, vqrno ne vinagi se otnasq mn vazpitano kum kandidatite, no pove4eto sa pulna skrub.Ne moje da se qvqva6 oble4en kato prostitutka,s list4e na pesenta v ruka, da ne moje6 da proiznasq6 pravilno dumite na angliiski i da ima6 golemi pretencii. Toq konkurs ne e za nqkoi kra4marski pevec. Normalno tuk se iska i viziq i glasovi danni i sceni4no povedenie.

18
TAN4ETO_LOVES_GLORIA 04.03.2008 18:05ч.

Spored men Music Idol 2 e palen proval,ama paleeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!Cqloto juri e .......nqmam dumi.Slavi Trifonov, GLORIA ,Iordanka,Doni

17
тони димитров 04.03.2008 18:03ч.

и аз съм за вън , срещу арогантният и прост простак Фънки

16
Sheki 04.03.2008 18:03ч.

Само идиоти..може да се обидят от такъв 'идиот'....лошото е че в българия сме останали само идиотите..или поне 90%....така че е нормална гледката....

15
Кака лили 04.03.2008 18:00ч.

не се съпрдете, деца. това е животът. Фънки казва това, което мисли, без да ви заблуждава и без да ви манипулира. вижте колко надути и надменни кандидати има (Гьошев е показателен) -те живеят в свои свят, вярват на приятелите си, които ,за да не ги обидят или защото са тъпи. Другият проблем, който забелязвам - допи Есил е шокирана от курвенското поведение на 15-17 годишни момичета (и изпедерастени циглета) - това са плодоветена чалга-културата - щом Азис е културен фактор, горко ни.

14
Jigitaetsa 04.03.2008 17:57ч.

Ми по тая логика дай да се разходим из гората и първите 5 човека, които срещнем влизат в журито

13
GEORGI GEORIEV 04.03.2008 17:56ч.

DA GO MAHAT

12
Недялко Иванов 04.03.2008 17:56ч.

LOL нима членовете на журито имат право да са 200 кила, а участниците не могат !?!?

11
Funcky 04.03.2008 17:55ч.

Прав е колегата Фънки да казва истината /неудобната/ на тези, които си мислят, че с идиотските си мераци имат шанс на станат известни. Е, нали ги показват по тАлаФизиАта... Според мен в журито няма място само простата чалгаджийка, но това е друга манджа вече.

10
Vladeto 04.03.2008 17:54ч.

Prav e, vijdate kakvi smeshni muzikalni invalidi se qvqvat i si vqrvat, trqbva da im se kaje istinata v ochite po grub nachin za da se prizemqt. Puk te neka si civrqt posle i da pishat peticii i do papata ako iskat

09
митко 04.03.2008 17:54ч.

този фънки е пълен отврат.Тези от музик айдъл яко се изложиха с него

08
С. Х. Т. 04.03.2008 17:52ч.

Здравейте. Абсолютно, категорично съм съглаосен с текста в петицията. Каквото и да е нивото на кандидатите, НЕ Е ДОПУСТИМО ОТНОШЕНИЕТО, ГАВРАТА, ЦИНИЗМЪТ с които се "прослави" г-н Димитър Ковачев. Но, казано е: "O, SANCTA SIMPLICITAS!"

07
da 04.03.2008 17:51ч.

06
Deiim 04.03.2008 17:46ч.

Prav e... I si e taka che hodqt nqkvi jalki lica, obache takova otnoshenie izobshto ne e etichno, da ne govorim za profesionalno... neipraff!

05
ioana 04.03.2008 17:46ч.

zaradi tozi fanki ne mi e pritno da gledam predavaneto i prevklu4vam na drug kanal....da se vidi parvo toi na kakvo preli4a...

04
dimitur 04.03.2008 17:44ч.

не разбирам защо като човека е директен и честен трябва да бъде простак задължително вие гледахте ли хората на които е казал тези думи ми те преди да отидат дали някои им е казал че намогат да пеят или по точно грачат дори имаше такива които си правеха гаргара с песните и какво музикалния идол на българия трябва да бъде 200 килограмов така ли.Такаче преди да го съдите виште на кои какво е казал и дали е било с право

03
Tashue 04.03.2008 17:42ч.

Da,pi4a e napulno prav,tam hodat 90% muzikalni invalidi, 5% palia4ovci i 5% mogat ne6to.Tva mi e mnenieto,vtoria sezon e PROVAL

02
Lagarde 04.03.2008 17:36ч.

Всеки трябва да има поне малко уважение към останалите членове на обществото.А при Фънки явно комплексите са в повечко и търси начин за избиване.

01
rado 04.03.2008 17:30ч.

PICHA SI E NA MJASTO...KVO E VINOVEN CHE POLOVINATA KANDIDATI ZA MUSIC IDOL SA IDIOTI,MALOUMNI I NJAKVI SKAPANI OTREPKI...